Emisiunea Acces Direct, moderată la Antena 1 de Simona Gherghe s-a impus ieri lider de piaţă în intervalul orar 17.45 -18.58, în rândul publicului din mediul urban, surclasând emisiunea Happy Hour. În vreme ce Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 5.7% şi o cotă de piaţă de 17.4 procente, în acelaşi interval, PRO TV s-a clasat pe poziţia secundă cu 5 % rating şi 15.2% share. Locul al treilea i-a revenit postului naţional, TVR1, cu 2.5% audienţă medie şi 7.6% cotă de piaţă.
La ora 18.00, Acces Direct a fost urmărit de o medie de 852,000 de telespectatori din mediul urban, un număr aproape dublu faţă de cel al telespectatorilor care la aceeaşi oră urmareau Happy Hour.
În topul preferinţelor telespectatorilor s-a menţinut şi telenovela Narcisa Sălbatică. Aseară, 14 martie, telenovela difuzată de Antena 1 a fost lider de audienţă pe targetul all urban cu 4.8% rating şi 11.8% cotă de piaţă. Locul al doilea i-a revenit tot unui post din trustul Intact. Antena 3 s-a clasat a doua în audienţe la nivelul publicului din meidul urban, înregistrând o audienţă medie de 4.1 procente şi o cotă de piaţă de 10%. Postul Pro Tv nu a intrat în top 3 cele mai urmărite televitziuni din intervalul de difuzare a Narcisei Sălbatice, poziţia a treia revenindu-i postului Prima Tv cu 3.9% rating şi 9.4% share.
Sursa:GfK Romania S.R.L
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 14 martie 2011