Acces Direct, Observator 16 şi Observator 23 s-au situat ieri, 23 septembrie, în fruntea clasamentului de audienţă, înregistrând pe segmentul lor orar cele mai mari cifre de rating.
Acces Direct a fost din nou in fruntea clasamentelor de audinţă după ce ieri, 23 septembrie, a fost preferatul celor mai mulţi români. În intervalul 16.58-18.59 , Antena 1 a înregistrat la nivelul targetului 15-54 urbban 3.1% rating şi 17.7% cotă de piaţă, lăsând în urmă posturile PRO TV şi Acasă TV. Pro Tv care în acelaşi intervalul orar a difuzat Ştirile de la ora 17 şi Emisiunea Happy Hour au obţinut o medie de 2.7% rating şi 15.6% share, în vreme ce Acasa Tv a înregistrat o audienţă de 1.7% şi 9.8% cotă de piaţă.
Grupajele informative de la ora 16 şi 23 au fost si ele cele mai urărite. Observatorul prezentat de Oana Frigescu Badiu s-a impus lider de audienţă la nivelul targetului 15-54 urban cu 2.9% rating şi 21.7% share, surclasând şi de această dată Acasa Tv şi PRO TV care au înregistrat la nivelul aceluiaşi target o audienţă egală de 1.3 procente şi o cotă de piaţă de 9.9 şi repsectiv 9.8 procente.
Cei mai mulţi români au ales din noi Antena 1 şi la ora 23 când Andrei Zaharescu a fost urmărit de o medie de 216.000 de telespectatori, în vreme ce PRO TV, situat pe poziţia secundă a adus în faţa micului ecran o medie de 177.000 de telespectatori din categoria 15-54 urban. Pe cel de-al treilea loc s-a situat Acasa Tv cu 2.6% rating şi 10.1% share.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada:23 septembrie 2010