Antena 1 a fost ieri lider de piaţă în rândul publicului din mediul urban cu mai multe dintre programele sale. Acces Direct, Narcisa Sălbatică şi Un show păcătos au condus clasamentele de audienţă.
Emisiunea moderată de Simona Gherghe a început săptămâna în forţă la Antena 1 impunându-se lider de piaţă cu 6.7% rating şi 18.8% share pe targetul all urban, depâşind în audienţă programele posturilor Pro TV şi Kanal D. Pro Tv, situat pe poziţia secundă, a înregistrat în intervalul 16.59-18.58, în care a difuzat Ştirile Pro Tv 17 şi emisiunea Happy Hour, 5.6 procente audienţă medie şi 15.8% cotă de piaţă, în vreme ce Kanal D a ocupat cea de-a treia poziţie cu 2.9% rating şi 8.2% share.
La ora 18.20, Acces direct a fost urmărită de 1192000 de telespectatori din mediul urban, de aproape trei ori mai mulţi decât cei care, la aceeaşi oră urmăreau emisiunea Happy Hour.
Pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban a rămas şi Narcisa Sălbatică. Aseară telenovela difuzată de Antena 1 a întrecut concurenţa obţinând 4.8 procente rating şi o cotă de piaţă de 12%. Cel mai urmărit serial românesc a întrecut programele difuzate de PRO TV, care a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, o audienţă medie de 4.1% şi 10.2 procente share. Locul al treilea în clasamentul audienţelor în intervalul 22.00-23.00 i-a aprţinut postului Prima Tv cu 3.3% rating şi 8.3% cotă de piaţă.
Seara a continuat la Antena 1 sub semnul leadershipului, când emisiunea moderată de Dan Capatos s-a impus şi ea pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Un show păcătos a înregistrat aseară 2.4% rating şi 16.8% în rândul publicului din mediul urban, lăsând pe locurile doi şi trei posturile Pro TV şi Otv cu 1.6% şi respectiv 1.1% rating.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 7 martie 2011