Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16 s-au clasat ieri pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din mediul urban. Emisiunea moderată de Simona Gherghe, cel mai iubit realityshow matrimonial şi ştirile prezentate de Oana Frigescu s-au situat pe prima poziţie în topul audienţelor la nivel urban.
Tenisunea din casa Mireasă pentru fiul meu a ţinut şi ieri cei mai mulţi telespectatori din mediul urban în faţa micilor ecrane. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida s-a impus pe primul loc în topul audienţelor în ambele intervale de difuzare. Astfel, în prima parte a show-ului, difuzată în intervalul 10.45- 11.04, Antena 1 a înregistrat o audienţă medie de 2 puncte şi o cotă de piaţă de 14.5 procente la nivel urban, conducând topul televiziunilor pe acel segment orar. Locul al doilea i-a revenit unei alte televiziuni din Trustul Intact, Antena 3, pentru ca Pro Tv, principalul competitor al Antenei 1 să ocupe abia cea de-a treia poziţie în ierarhie.
Ediţia de după-amiază a show-ului a rămas în preferinţele românilor din mediul urban, cu o medie de audienţă de 2.4 procente şi o cotă de piaţă de 13 %, Antena 1 surclasând posturile Antena 3 şi Kanal D.
Ştirile prezentate de Oana Frigescu la ora 16.00 au condus şi ele clasamentul de audienţă la nivel urban. Cu o cotă de piaţă de 13.1 şi un rating mediu de 2.9 procente, Antena 1 a depăşit posturile Pro Tv şi Acasă Tv.
Telespectatorii au rămas aproape şi de Simona Gherghe. Acces Direct s-a impus ieri lider de audienţă în rândul publicului din mediul urban cu o audienţă medie de 5.5 puncte şi 19% cotă de piaţă, lăsând pe locul al doilea programul oferit de Pro Tv, care în acelaşi interval a înregistrat doar 4.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16.5 procente. Locul al treilea i-a revenit postului Acasa Tv. În minutul de aur 18.45, Antena 1 a înregistrat un rating de 8.2 procente şi 24.9 % share, emisiunea Acces Direct fiind urmărită de aproape 900.000 de telespectatori, un număr dublu faţă de acelora care urmăreau la aceeaşi oră Pro Tv.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban
Perioada 2 aprilie 2012