in preferintele telespectatorilor
Antena 1 a fost şi ieri pe primele locuri în preferinţele telespectatorilor. Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16 au condus clasamentele de audienţă pe 3 mai, după ce şi miercuri au fost lider de piaţa.
Mireasă pentru fiul meu îşi confirmă statutul de cel mai iubit reality show matrimonial din România, impunandu-se din nou pe primul loc în clasamentul de audienţă la nivel urban. Ediţia de după amiază a show-ului prezentat de Mirela Boureanu Vaida s-a clasat pe poziţia fruntaşă în topul audienţelor la nivel urban, înregistrând un rating mediu de 2.6 puncte şi o cotă de piaţă de 13.6%.
În intervalul de difuzare Mireasă pentru fiul meu, trustul Intact a condus topurile de audinţă la nivel urban cu două dintre posturile de televiziune deţinute, Antena 1 şi Antena 3, chiar în condiţiile în care o parte dintre români nu mai recepţionează posturile Intact din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restricţiona pe platforma DIGI accesul telespectatorilor la posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia si Gsp Tv.
Locul al treilea în intervalul orar 14.01-16.00 a fost ocupat de Kanal D, pentru ca principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv să se claseze abia pe locul al patrulea, fiind urmarit de putin peste jumătate din numărul telespectatorilor care au urmărit Mireasă pentru fiul meu.
Antena 1 a rămas preferata telespectatorilor din categoria all urban şi cu Observator 16, jurnalul de stiri prezentat de Oana Frigescu, pentru ca mai apoi, de la ora 17.00, Acces Direct să se impună din nou lider de piaţă în rândul telespectatorilor din mediul urban
Ediţia de ieri a emisiunii Acces Direct s-a situat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor. Emisiunea moderată de Simona Gherghe a impus Antena 1 pe prima poziţie în topul de audienţă, înregistrând un rating mediu de 5 puncte şi 20.7% cotă de piaţă la nivel urban, devansând astfel principalul competitor, Pro Tv. Acesta a difuzat în intervalul emisiunii Acces Direct Stirile Pro Tv 17 şi emisiunea Happy Hour şi a reuşit să atingă în rândul publicului din mediul urban doar 3.8 procente rating şi 15.6 cotă de piaţă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 3 mai 2012