Acces Direct se menţine în fruntea preferinţelor telespectatorilor. Emisiunea moderată de Simona Gherghe s-a impus lider de audienţă în fiecare zi a acestei săptămâni, după ce şi săptămâna trecută a condus detaşat clasamentul ratingurilor la nivel urban. Cele mai urmărite programe rămân în continuare şi Mireasă pentru fiul meu şi Observator 16.
Simona Gherghe a surclasat şi ieri concurenţa, Acces Direct fiind din nou emisiunea preferată a telespectatorilor din mediul urban. Cu subiecte interesante din viaţa controversată a vedetelor, Acces Direct se înscrie într-un trend ascendent în ceea ce priveşte audienţele în ultima săptămână. Ieri, 9 mai, emisiunea de la Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 5.2 puncte şi 19.2% share la nivel urban, depăşind programele concurenţei. Pe locul al doilea în clasamentul de audienţă a fost PRO TV, cu 3.9% rating şi 14.3% cotă de piaţă, pentru ca cea de-a treia poziţie să fie ocupată de postul naţional de televiziune, TVR 1.
Mireasă pentru fiul meu a rămas în preferinţele telespectatorilor. Ediţia de după amiază a show-ului a fost lider de audienţă, îrengistrând un rating mediu de 2.9 procente şi 14% cotă de piaţă. Trustul Intact a condus în intervalul 14.00-16.00 clasamentul de audienţă la nivel urban cu două dintre posturile sale de televiziune. Antena 1 a fost urmată în top de Antena 3. Locul al treilea i-a revenit postului Kanal D, iar Pro Tv a prins abia poziţia a patra în clasament.
Observator 16 îşi confirmă poziţia de lider al jurnalelor de ştiri de după-amiază. Ştirile prezentate de Oana Firgescu au fost şi ieri lider de piaţă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul all urban
Perioada 9 mai 2012