După ce vineri a încheiat săptămâna pe primul loc în clasamentul de audienţă, Acces Direct a revenit în forţă ieri cu o ediţie de excepţie care s-a menţinut în topul preferinţelor telespectatorilor. Emisiunea moderată de Simona Gherghe a fost şi ieri cea mai urmărită în rândul publicului din mediul urban.
Cu subiecte fierbinţi şi invitaţi de actualitate, Acces Direct a rămas şi luni în fruntea clasamentului de audienţă în slotul său orar. Adriana Bahmuţeanu, Clejanii, dar şi alţi invitaţi ai Simonei Gherghe au ţinut telespectatorii aproape. Antena 1 a condus clasamentele posturilor tv în slotul access, cu un rating mediu la nivel urban, de 4.1 puncte şi o cotă de piaţă de 17.7%, locul al doilea fiind ocupat de PRO TV, cu 3.5% rating şi 15.2% share.
Printre invitaţii Simonei Gherghe de ieri s-au numărat şi Mihai Morar şi Daniel Buzdugan. Aceştia au povestit cum au petrecut weekendul de 1 mai la mare, dar şi cum intenţionează să petreacă ziua de astăzi.
Cei doi se vor afla în Iaşi, la Iulius Mall, acolo unde le dau întâlnire românilor pentru un show live de zile mari. Miile de mesaje primite din partea telespectatorilor care nu mai pot vedea emisiunile şi vedetele lor preferate, le-au determinat pe acestea din urmă sa se mobilizeze şi să mearga de 1 mai în zonele cu cele mai mari probleme de recepţie ale posturilor TV Intact.
Si pentru ca nimeni nu ar trebui sa îi priveze de accesul la continut de calitate, românii pot alege să petreacă 1 mai în faţa televizoarelor alături de Răzvan, Dani, Simona Gherghe, Dan Negru, Mirela Boureanu Vaida sau live, în Cluj, Iaşi, Craiova, Slatina şi Târgu Jiu împreună cu cei mai îndrăgiţi prezentatori de televiziune. Printre aceştia şi Daniel Buzdugan şi Mihai Morar, care, împreună cu câştigătorul X Factor, Andrei Leonte se vor afla astăzi la Iulius Mall din Iaşi. Dan Capatos şi echipa Un show păcătos vor fi la Cluj, iar frumoasele prezentatoare ale ştirilor sportive, au plecat în caravană în Oltenia.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile all urban
Perioada 30 aprilie 2012