De ziua ei, telespectatorii Antena 1 i-au fost aproape Simona Gherghe
Printre sutele de cadouri pe care frumoasa prezentatoare Acces Direct le-a primit ieri, Simona Gherghe a câştigat şi marele premiu al telespectatorilor. Astfel, emisiunea Acces Direct s-a impus ca lider de piaţă, atât la nivelul targetului comercial 15-54, cât şi pe segmentul targetului all urban. Aproape un milion de telespectatori din mediul urban au urmărit ieri ediţia specială de ziua Simonei.
De ziua ei, frumoasa jurnalistă a fost înconjurată de prieteni dragi, invitaţi speciali şi de sute de cadouri, printre care şi o bicicletă, pe care jurnalista a afirmat că şi-o dorea de când era mică. Însă, profesionistă desăvârşită, pentru Simona cel mai frumos cadou a fost cel oferit chiar de telespectatorii Antena 1.
Emisiunea Acces Direct s-a impus ieri ca lider de piaţă, atât la nivelul targetului comercial 15-54, cât şi pe segmentul targetului all urban. Astfel, Acces Direct s-a situat în vârful clasamentului audienţelor înregistrând ieri, 31 octombrie, un rating de 5,5 % şi 19,1% cotă de piaţă la nivelul targetului all urban.
Aproape un milion de telespectatori din mediul urban au urmărit cu mare interes subiectele tratate de cel mai tare show de după – amiază în minutul de aur. Astfel, la 18:41, emisiunea Acces Direct a înregistrat un rating de 8,1% şi o cotă de piaţă de 24,2 share, în timp ce programul principalului competitor, Pro Tv, fiind urmărit de o medie 385. 000 de telespectatori din mediul urban, înregistrând un rating de 3,3% şi o cotă de piaţă de 9,8% share.
Sursa: GfK Romania S.R.L.
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul 15-54 si all urban
Perioada 31 octombrie 2011