Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost preferata telespectatorilor şi ieri, „Acces Direct” impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor targheturilor de public. Aşa cum ne-a obişnuit deja, Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă, detaşandu-se în faţa principalului competitor, Pro Tv, atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional.
Subiectele fierbinţi ale zilei, noile dezvăluiri din viaţa amoroasă a lui Nicolae Guţă, drama prin care a trecut cântăreaţa de muzică populară Steliana Sima şi declaraţiile lui Mihai, fostul iubit al Adrianei Bahmuţanu, legate de relaţia celor doi, au făcut ca emisiunea Simonei să înregistreze pe targhetul comercial 18-49 urban un rating de 4,5% şi o cotă de piaţă de 21,5%, faţă de principalul competitor, ProTv, care înregistra în acelaşi interval orar doar 3,5% şi 16,8% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-18:59) |
Antena 1 |
4.5 |
21.5 |
229 |
Pro TV |
3.5 |
16.8 |
180 |
În minutul de aur, 18:30, „Acces Direct” înregistra ieri o cotă de piaţă de 26,7% şi 6,1% rating, aproape dublu faţă de principalul competitor, „La Măruţă”, care înregistra doar 14,6% share şi 3,3% rating.
Minut de aur 18-49 Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
18:30 |
6.1 |
26.7 |
311 |
3.3 |
14.6 |
170 |
Întreaga zi a fost una extraordinară pentru Antena 1, pentru că şi Observatorul dimineţii, „Mireasă pentru fiul meu” şi Observatorul orei 16 au fost lider de audienţă la nivelul targhetului 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 urban si All urban
Perioada 3 iunie 2014