Săptămâna a început în forţă la Antena 1. Şi ieri, telespectatorii i-au fost alături Simonei Gherghe, emisiunea Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Abordând cele mai discutate subiecte ale momentului, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în topul preferinţelor telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 4.3% şi 19.8% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target a înregistrat 3.8% rating şi 17.5% cotă de piaţă. Ierarhia s-a menţinut şi la nivel urban şi comercial.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces direct (16:57-19:00) |
Antena 1 |
4.3 |
19.8 |
219 |
Pro TV |
3.8 |
17.5 |
195 |
|
Kanal D |
2.2 |
10 |
111 |
În minutul de aur, 17:57, Acces Direct înregistra ieri o cotă de piaţă de 23% şi 6.2% rating, dublu faţă de principalul competitor, La Măruţă, care înregistra atunci doar 11.1% share şi 3% rating.
Minut de aur Urban all |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
17:57 |
6.2 |
23 |
627 |
3 |
11.1 |
302 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat şi ieri prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul diminetii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, în rândul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.1% şi 28.9% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) |
Antena 1 |
3.1 |
28.9 |
159 |
Pro TV |
2.7 |
25.5 |
140 |
Românii au rămas şi astăzi alături de Mirela Boureanu Vaida, ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat ieri un rating mediu de 3% şi 19.4% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra atunci doar 1.5% rating şi 9.4% cotă de piaţă.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu DA (13:59-16:00) |
Antena 1 |
3 |
19.4 |
153 |
Pro TV |
1.5 |
9.4 |
74 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si All urban
Perioada 2 iunie 2014