Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Acces Direct, lider absolut de audienta pe 2 iunie

Săptămâna a început în forţă la Antena 1. Şi ieri, telespectatorii i-au fost alături Simonei Gherghe, emisiunea Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Abordând cele mai discutate subiecte ale momentului, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în topul preferinţelor telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 4.3% şi 19.8% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target a înregistrat 3.8% rating şi 17.5% cotă de piaţă. Ierarhia s-a menţinut şi la nivel urban şi comercial.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces direct (16:57-19:00)

Antena 1

4.3

19.8

219

Pro TV

3.8

17.5

195

Kanal D

2.2

10

111

În minutul de aur, 17:57, Acces Direct înregistra ieri o cotă de piaţă de 23% şi 6.2% rating, dublu faţă de principalul competitor, La Măruţă, care înregistra atunci doar 11.1% share şi 3% rating.

Minut de aur Urban all

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

17:57

6.2

23

627

3

11.1

302

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat şi ieri prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul diminetii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, în rândul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.1% şi 28.9% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-07:59)

Antena 1

3.1

28.9

159

Pro TV

2.7

25.5

140

Românii au rămas şi astăzi alături de Mirela Boureanu Vaida, ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat ieri un rating mediu de 3% şi 19.4% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra atunci doar 1.5% rating şi 9.4% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (13:59-16:00)

Antena 1

3

19.4

153

Pro TV

1.5

9.4

74

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si All urban
Perioada 2 iunie 2014

Bucuresti, 03.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.