Observator 16.00 –constant lider de audienţă
Acces direct îşi menţine poziţia de lider de piaţă, fiind din nou, joi, 20 mai, lider de audienţă. Pe aceeaşi poziţie se menţin şi Observatoarele prânzului şi după-amiezei.
Antena 1 s-a impus joi, 20 mai lider de piaţă pe patru intervale orare diferite. În gura presei, Observator 13, Observator 16 şi Acces direct au condus topul audienţelor pe targetul 15-54 urban, asta după ce şi miercuri, 19 mai, Observator 16 şi Acces direct au bătut concurenţa.
La ora 18.43, Mădălin Ionescu a adus în faţa televizoarelor 789.000 de telespectatori din mediul urban, de două ori şi jumătate mai mult decât programul difuzat de PRO TV pe care l-au urmărit doar 330.000 de telespectatori. Acces direct a întregistrat pe publicul 15-54 urban o medie de 3.4% rating şi 18.4% cotă de piaţă, surclasând Pro Tv şi Acasă.
Observatorul de la ora 13 şi cel de la ora 16 au atins pe targetul 15-54 urban o cota de piaţă de 17.6%, respectiv de 16.3%, fiind liderii clasamentului în care locurile doi şi trei au fost ocupate de Pro Tv şi Realitatea, respectiv Pro Tv şi Acasă.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada: 20 mai 2010
{mosloadposition user10}