Ediția din 11 februarie a emisiunii „Acces direct” s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din toate categoriile de public, fiind și cea mai vizionată emisiune din 2016, în timp ce premiera noului sezon al emisiunii „Next Star” a fost lider de audiență pe urban și național.
„Un show păcătos” a fost preferata telespectatorilor din toate categoriile de public, iar Antena 1 a fost lider de audiență la nivell întregii zile pe toate targeturile.
Ediția „Acces direct” difuzată între 16.57-18.58 a fost ieri, 11 februarie, lider de audiență pe toate targeturile, fiind și emisiunea cu cea mai mare audiență înregistrată în 2016.
Astfel, la nivelul întregului public din România, Acces direct a fost lider de audiență cu o medie de 11,8 puncte de rating și o cotă de piață de 27,9%, în timp ce ProTv a înregistrat o audiență medie de 7 puncte de rating și 16,5% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la 18.40, Acces direct a fost urmărită de 2.942.000 de români.
La nivelul întregului public din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe poziția fruntașă cu o medie de 10 puncte de rating și 25,1% cotă de piață, în timp ce ProTV s-a situat pe locul al doilea aproape jumătate din audienta înregistrată de Antena 1, 5,6 puncte de rating și 14% cotă de piață.
Acces direct rămâne lider incontestabil de audiență și la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o medie de 7,9 puncte de rating și 27% cotă de piață, în timp ce audiența Pro Tv a fost la jumătatea celei înregistrate de Antena 1, și anume, 3,9 puncte de rating și 13,4% cotă de piață.
Prima ediție a celui de-al șaselea sezon ”Next Star” a fost câștigată de Robert Hu (14 ani), campion mondial la kempo – arte martiale, care a reusit sa-i uimească pe cei patru jurați cu o demonstrație spectaculoasă.
Ediția de ieri a emisiunii Next Star difuzată între 20.30-23.36 a fost ieri, 11 februarie lider de audiență la nivelul întregului public din România cu o medie de 9,8 puncte de rating și o cotă de piață de 18,5%, cotă de piață, în timp ce ProTV s-a situat pe locul al treilea după Kanal D cu 7,4 puncte de rating și 14,1% cotă de piață.
La nivelul întregului public din mediul urban, Next Star s-a situat tot în fruntea clasamentului cu o medie de 8,8 puncte de rating și 16,9 % cotă de piață, în timp ce ProTV s-a situat pe locul al treilea, după Kanal D cu 6,9 puncte de rating și 13,3% cotă de piață.
Emisiunea „Un show păcătos” difuzată de Antena 1 între 23.36-01.03 a fost și ea lider de audiență pe toate categoriile de public.
Antena 1 a fost cel mai urmărit post Tv pe parcursul întregii zile, astfel că media de audiență pe înreaga zi a fost pe întreg publicul din România de 4,9 puncte de rating și 16,6% cotă de piață, în timp ce media ProTv a fost de 4,4 puncte de rating și 14,8% cotă de piață.
Antena 1 este lider la nivelul întregii zile și pe întreg publicul din mediul urban, precum și la nivelul întregului public din România.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 31 august 2015