Potrivit Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, cel mai solicitat serviciu în 2021, pe platforma online de achiziții, a fost cel de suport pentru intrarea entităților juridice pe noi piețe. Prin intermediul acestui serviciu, oferit gratuit, echipa Accace și-a propus să sprijine activ prin consultanță de specialitate investitorii în procesul de extindere a operațiunilor pe noi piețe locale.
Accesând magazinul online Accace, lansat de companie în 2020, clienții pot comanda servicii sau pot rezerva sesiuni de teleconsultanță în diverse domenii. Sesiunile de teleconsultanță sunt susținute de echipa de specialiști a Accace în diverse domenii care variază de la suport pentru intrarea pe noi piețe, contabilitate și finanțe, corporate, la impozitare și tranzacții. Portalul facilitează prezentarea serviciilor și a prețurilor specifice, oferind o experiență personalizată și opțiuni individuale de cercetare înainte de cumpărare, dar și un proces facil și rapid de checkout.
Majoritatea solicitărilor pentru teleconsultanță au provenit din partea companiilor. Astfel, peste 60% dintre comenzile înregistrate de Accace în 2021 au provenit de la entități juridice, însă a existat și un procent semnificativ reprezentat de antreprenori sau persoane fizice cu spețe particulare.
Din datele companiei, sesiunile de teleconsultanță înregistrate de Accace România pe parcursul anului trecut au fost solicitate de clienți din 38 de țări. Cei mai mulți dintre aceștia au preferat desktop-ul ca suport pentru desfășurarea sesiunilor online, în proporție de 86%, în timp ce restul au ales dispozitivele mobile.
Pentru anul în curs, Accace România estimează o creștere a volumului de clienți care vor prefera să achiziționeze sesiuni de teleconsultanță pentru diverse servicii, pe măsură ce segmentul de achiziții online se află în plină expansiune. Potrivit companiei, acest lucru se întâmplă datorită faptului că noua generație de “mileniali” devine tot mai implicată în luarea deciziilor din companii, iar aceștia optează mai degrabă pentru achizițiile online în detrimentul celor telefonice.
Conform reprezentanților companiei, interacțiunile virtuale între specialiștii Accace și clienți aduc o serie de beneficii importante precum economisirea timpului, evitarea comunicării inutile, transparență în ceea ce privește prețurile, dar și eliminarea unor pași administrativi pentru echipa de specialiști, oferindu-le acestora posibilitatea de rezerva direct în calendarele lor intervalele de timp solicitate.
„Expansiunea pe care a cunoscut-o în ultimii doi ani segmentul achizițiilor online s-a dovedit a fi un catalizator în ceea ce privește transformarea digitală, dar și schimbarea modelelor de business. Similar cu alte sectoare industriale, și în cazul nostru, clienții au devenit mult mai interesați să opteze pentru accesarea de servicii de consultanță online. Prin intermediul sesiunilor de teleconsultanță, obiectivul nostru este să construim o interacțiune virtuală între clienți și echipa de specialiști Accace la același nivel de confort și la aceleași standarde de calitate precum cele față în față”, a declarat Laura Ștefan, Managing Director Accace România.