În ultima săptămână, Acasă TV a înregistrat audienţe în creştere în prime time. Aceste rezultate au fost obţinute pentru toate tipurile de public, urban şi naţional. Recent, postul a lansat noua sa strategie, concentrată pe producţii latino-americane de calitate, consolidându-şi astfel poziţionarea tradiţională ca post TV de nişă, dedicat publicului feminin.
În perioada 12-18 mai, în prime time, pe segmentul publicului feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, Acasă TV a obţinut un rating mediu de 2,6 puncte, în creştere cu 0,1 puncte faţă de săptămâna precedentă. Potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media, în acelaşi interval, staţia a înregistrat o cotă de piaţă de 6,0%, cu 0,1% mai mare decât săptămâna trecută.
De asemenea, pe segmentul publicului din mediul urban, Acasă TV a avut aceeaşi tendinţă de creştere, având 1,7 puncte de rating şi 3,5% share. La nivel naţional, Acasă TV obţinut un rating mediu de 1,4 puncte şi 3,1% share, cifre mai mari decât în cursul săptămânii 5-11 mai.
Săptămâna trecută, Acasă TV a anunţat noua sa strategie, implementată sub sloganul „Viaţa e o telenovelă, Acasă e viaţa ta”. Acasă TV îşi propune să răspundă aşteptărilor publicului feminin din România, prin producţii romance de succes la nivel internaţional. Telespectatoarele sunt invitate, astfel, să redescopere universul telenovelelor Acasă TV, pe care au început să îl cunoască în urmă cu 16 ani, odată cu deschiderea staţiei pe piaţa locală.
În noua grilă a Acasă TV se regăsesc producții precum Soț de închiriat (Marido en alquiler) și Chemarea inimii (Dama y obrero) produse de Telemundo, Pentru că te iubesc (De que te quiero, te quiero) și Spune-mi că ești a mea (Lo que la vida me robo) produse de Televisa.