Portalul Acasa.ro are o noua viziune. Venind in intampinarea utilizatorilor sai, dezvoltatorii proiectului au decis sa il transforme intr-o platforma integrata de informatie, cultura, entertainment si servicii interactive.
De la optiuni de cum sa-ti petreci timpul liber, pana la informatii legate de imobiliare, de la cel mai la moda restaurant, pana la cel mai cautat automobil de pe piata, de la servicii financiare pana la dating, Acasa.ro isi propune sa ofere un loc perfect de intalnire al recomandarilor utile cu serviciile de entertainment.
In sustinerea noii sale directii de dezvoltare, proiectul preconizeaza sa gazduiasca o echipa de peste 50 de oameni pana la sfarsitul anului, avand ca leader pe noul Director de Proiect, Raluca Georgescu, cu o experienta de aproape 2 ani ca Business Analyst la Vodanet Media.
“Acasa.ro isi propune sa ajunga pana la sfarsitul anului portalul pe care utilizatorii stiu ca pot gasi toate informatiile de care au nevoie, indiferent de domeniul de interes. Pe viitor, vom pune accentul pe calitate atat in ceea ce priveste continutul, cat si in ceea ce priveste partea tehnica.”
Incepand cu luna ianuarie a acestui an s-au inregistrat cresteri considerabile si progresive de trafic la nivelul intregului portal si chiar separat, pe sectiuni cu audienta si continut targetate, asa cum sunt cele de news, entertainment sau dating. De asemenea, la nivel calitativ, audienta incepe sa se uniformizeze si sa se inscrie intr-un profil specific. Conform statisticilor inregistrate de trafic.ro, in luna martie a acestui an, portalul a fost vizitat de peste 2.200.000 de utilizatori din Romania si a facut peste 21 milioane de afisari intr-o singura luna.
“Camelia Ionita-Manzatu, project managerul de la acasa.ro nu va mai face parte din echipa Vodanet. Ma bucur insa ca experienta pe care a acumulat-o alaturi de noi nu se va pierde si sunt convins ca ea va continua sa aduca un plus de valoare industriei“, declara Vlad Stan, Managing Director Vodanet Media.
{mosloadposition user10}