ABSOLUT, brandul care a sters granitele dintre advertising si arta, sustinand intotdeauna ideile inovatoare, lanseaza o provocare printr-o sectiune speciala de concurs in cadrul celei de-a 10-a editii a festivalului de publicitate AdPrint.
In plus, ABSOLUT este prezent in cadrul expozitiei AdPrint cu executiile noii campanii de comunicare IN AN ABSOLUT WORLD.
Pentru ca IN AN ABSOLUT WORLD lucrurile obisnuite pot fi schimbate, reinventate, reinnoite sau rasturnate, ABSOLUT se alatura acestui festival al celor mai curajosi creativi, provocandu-i sa vina cu propria viziune asupra Valentine’s Day IN AN ABSOLUT WORLD, regandind conventiile si privind lucrurile obisnuite dintr-o noua perspectiva, cu indrazneala si nonconformism.
Brieful concursului a fost deja lansat catre participanti pe site-ul festivalului: www.adprint.ro.
Castigatorul va fi ales de juriul oficial al festivalului AdPrint. Juriul, din care fac parte nume importante ale publicitatii mondiale, va premia creativitatea si abordarea originala a temei concursului, nu executia grafica. Cel mai inspirat vizionar IN AN ABSOLUT WORLD va fi desemnat sambata, 14 februarie. Premiul: ABSOLUT Vodka timp de un an.
ABSOLUT este prezent si in cadrul expozitiei AdPrint cu o colectie deosebita de ad-uri din noua campanie globala de comunicare IN AN ABSOLUT WORLD, lansata in Romania la sfarsitul lunii trecute. Aceasta campanie propune o abordare mai apropiata de oameni, nemaiavand in centru forma sticlei care a fost “erou” principal in comunicarea brandului timp de 27 de ani. IN AN ABSOLUT WORLD nu inseamna perfectiune si idealism. Ad-urile expozitiei prezinta viziuni optimiste si surprinzatoare, izvorate dintr-o perspectiva noua si nonconformista asupra lumii inconjuratoare.
AdPrint se desfasoara anul acesta in Poiana Brasov, in perioada 12-15 februarie 2009.
Inca de la primul ad al fotografului Steven Bronstein in 1980 si de la prima pictura in ulei facuta de Andy Warhol in 1985 pâna la recent lansata campanie de comunicare IN AN ABSOLUT WORLD, ABSOLUT a reusit de fiecare data sa uimeasca, sa inoveze, mentinandu-se in topul celor mai creative branduri si devenind un icon pentru industria advertisingului.
{mosloadposition user10}