ABSOLUT VODKA şi G2 România au făcut convenţionalul să devină excepţional în cadrul evenimentului de branded entertainment Adfel, joi, 16 August. ABSOLUT a arătat într-un mod neconvenţional că poate accelera creativitatea chiar şi în domeniul muzical, transformând pe loc oamenii obişnuiţi în compozitori geniali.
Pentru a deveni ABSOLUT COMPOSERS, participanţii la eveniment au folosit pupitrul din faţa scenei de concert adusă special pentru acest moment de magie muzicală în terasa Fabrica. Pe scenă aşteptau în întuneric membrii ABSOLUT ORCHESTRA: 13 instrumentişti îmbrăcaţi în alb, cu pălării trase pe ochi, care se trezeau şi începeau să cânte doar atunci când reflectorul de deasupra lor se aprindea, interpretând de fiecare dată o secvenţă nouă de sunete. Fiecare dintre ei avea pe tricou câte o literă din ABSOLUT VODKA®. Aceleaşi litere apăreau în dreptul fiecărui buton de la pupitrul compozitorului, care îi controla astfel cu ajutorul luminilor.
Pe rând, zeci de oameni din terasă, singuri, în duet sau trio, au venit să-şi demonstreze talentul la pupitru şi să-şi prezinte creaţia live, pe măsură ce o compuneau, sub privirile încântate ale publicului. Timp de aproape două ore cocktail-uri excepţionale de sunete de vioară, violă, violoncel, trompetă şi flaut au inundat terasa. În total, au fost audiate 20 de compoziţii.
La sfârşitul fiecărei audiţii, compozitorii şi-au primit videoclipul pe un stick şi au fost invitaţi să-şi sărbătorească succesul cu savuroase cocktail-uri ABSOLUT.
Pe parcursul serii, a doua activare neconvenţională a brandului, ABSOLUT PEOPLE MIXER, a ajutat participanţii să cunoască oameni noi într-un mod simplu şi plăcut, fără a căuta toată seara replica sau contextul potrivit. Primii 100 de oameni care au dat check-in în ABSOLUT ADfel, au primit câte un tricou ABSOLUT MIX în culoarea lor preferată. Combinându-se câte 3, au mers la bar şi au primit câte un cocktail care conţinea culorile în care erau îmbrăcaţi. Apoi şi-au făcut fotografii în conturul ABSOLUT, pentru a avea o amintire a cocktail-ului mixat împreună la ADfel.
Clipul ABSOLUT COMPOSER şi fotografii de la eveniment vor fi publicate in pagina Facebook.com/ABSOLUTRomania.
Echipa G2 Romania a fost formata din: Mihai Fetcu (Creative Director), Ana Militaru (Digital Copywriter), Bogdan Teodorescu (Senior Art Director / Digital), Mihaela Bourceanu (Account Director), Florentina Ciocanea (BTL Senior Account Manager), Ionelia Crăciun (Account Executive).
Echipa Pernod-Ricard a fost formata din: Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager, ABSOLUT), Dumitru Titica (Marketing Director, Pernod-Ricard).
Frontline Marketing: Mihai Stroi (Project Manager).