Telefonul a devenit un accesoriu necesar in secolul in care traim. Este cel care ne permite sa comunicam cu persoanele din viata noastra, cel care ofera informare prin intermediul internetului si in foarte multe situatii cel care ofera distractie.
Pentru toate avantajele oferite de telefoane mobile nu este suficient un aparat, ci este nevoie de relationarea cu un furnizor de telefonie mobila. Pe langa faptul ca utilizatorii trebuie sa aleaga intre mai multi furnizori de telefonie, acestia trebuie sa decida si intre cartela si abonament.
sursa foto
Cartela are avantajul de a nu necesita un contract si de cele mai multe ori necesita investitii mult mai mici daca se doreste strict comunicarea. Daca se doreste mai mult insa, abonamentul este cel mai potrivit. Printre avantajele oferite de un abonament se numara si urmatoarele:
- Printr-un abonament se pot achizitiona telefoane la preturi foarte bune, sau chiar in mod gratuit;
- Abonamentele nu limiteaza clientul, oferindu-i posibilitatea sa plateasca diverse servicii direct prin telefon sau chiar sa plateasca produe prin telefon;
- Relationarea cu un furnizor de telefonie pe baza unui abonament poate sa aduca o serie de alte avantaje, cum ar fi reduceri substantiale in timp sau concursuri special destinate abonatilor.
Daca in ceea ce priveste costurile cartela prepay este o varianta ce pare mai buna, in ceea ce priveste avantajele complexe, cei de la telefony.dk recomanda un abonament.
Ramane o problema:
Care este cel mai bun abonament mobil?
Exista mai mult furnizori de telefonie mobila pe piata, iar conceptul de cel mai bun abonament mobil este vazut de fiecare client diferit. Pentru unii conteaza pretul, pentru altii conteaza cantitatea de internet si acoperirea in tara, in timp ce pentru altii conteaza roamingul. Inainte de alegerea celui mai bun abonament (bedste mobilabonnement) este bine sa se urmeze cativa pasi foarte importanti:
- Compararea companiilor de telefonie mobila (mobilselskaber sammenligning). Nu este un proces foarte complicat, in conditiile in care sunt 4 companii mari care isi contureaza foarte bine ofertele. Este bine sa se tina cont de acoperirea pe care o au, de costurile medii ale abonamentelor si de parerile pe care le au clientii atunci cand vorbesc despre ele.
- Stabilirea nevoilor. Este bine sa se faca o lista cu cerintele avute de la un abonament. In general, nevoile se pot stabili facand o medie a tuturor beneficiilor utilizate in ultimii ani.
- Negocierea. Ceea ce foarte putini oameni stiu este ca toate companiile de telefonie mobila permit negocierea, cel putin atunci cand vine vorba despre abonamente. Daca un abonament nu se incadreaza in totalitate in sablonul dorintelor, acesta poate sa fie modelat, in asa fel incat sa se ajunga la un abonament ieftin, pe placul clientului.
Este adevarat ca abonamentele implica un contract pe o perioada mai mare, ceea ce nu ofera tocmai acea senzatie de libertate pe care o da cartela. Totusi, este cea mai buna varianta pentru cei care doresc totul de la telefonul mobil pe care il au in buzunar.