- ABN Systems a înregistrat o cifră de afaceri de 108,7 milioane de lei în 2021
- Profitul net a urcat cu 67,8% în 2021, faţă de 2020, ajungând la 9,5 milioane de lei.
- Veniturile companiei au crescut cu 16,2% anul trecut, faţă de anul anterior.
- ABN Systems a avut vânzări în creștere pe toate cele patru segmente de business, cele mai mari fiind înregistrate de categoriile B2B şi online.
- În februarie 2022, acțiunile companiei au intrat la tranzacționare, sub simbolul ABN, la Bursa de Valori București, în urma primei Oferte Publice Inițiale de pe piața AeRO și a primului IPO al unei companii de tehnologie din România.
ABN Systems International, unul dintre liderii pieţei de accesorii telecom și produse Smart Home din România, care deţine brandul Tellur, a înregistrat o cifră de afaceri de 108,7 milioane de lei (22 de milioane de euro) în 2021, în creştere cu 16,2% comparativ cu 2020.
Profitul net a ajuns la 9,5 milioane de lei (1,9 milioane de euro), în creştere cu 67,8% în 2021 faţă de 2020. EBITDA a crescut cu 80,1%, ajungând la 12,4 milioane de lei (2,5 milioane de euro), comparativ cu anul anterior.
Segmentele B2B şi online s-au aflat în topul creşterilor înregistrate de companie anul trecut, atât pe plan intern, cât şi extern, compania obţinând rezultate optime la toate direcţiile sale principale de business.
În ceea ce priveşte categoria de produse, cele mai vândute au fost cele din gama proprie, Tellur. Căştile Bluetooth, încărcătoarele auto şi cablurile cu LED s-au aflat în topul vânzărilor din 2021, atât în ţară, cât şi în celelalte 30 de ţări în care este prezentă compania.
„Anul 2021 a fost unul în care am avut multe realizări, am intrat pe noi pieţe externe cu brandul propriu, Tellur, ne-am extins gama de produse, am înregistrat recorduri de vânzări pe anumite categorii de produse şi am dezvoltat business-ul în acord cu ce ne-am propus. Am început anul acesta în mare forţă, prin listarea la BVB și deschiderea unei subsidiare în Texas pentru a susține ritmul de creștere a vânzărilor și a deservi cât mai bine clienții din America de Nord. Luna aceasta am lansat, în premieră în România, Tellur Green, o gamă de produse 100% ecologice, ce include produse precum cabluri, încărcătoare, boxe portabile Bluetooth, fabricate din materiale precum fibra de grâu, nailonul sau plasticul reciclat. Rezultatele obţinute până acum şi perspectivele pieţei ne dau toate motivele de a fi optimişti în continuare,” a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
ABN Systems are în plan dezvoltarea accelerată pe pieţele externe de pe patru continente şi consolidarea poziţiei pe piaţa autohtonă, prin accesarea unor noi nișe de business. Pentru realizarea acestui lucru, compania s-a listat la BVB la începutul acestui an, în urma unui IPO istoric.