ABC Data Distribuție, subsidiara ABC Data Group, cel mai mare distribuitor de IT&C din Europa Centrală şi de Est, a semnat contractul local de distribuție cu Brother, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de tehnologii de imprimare şi comunicare.
Noul contract reprezintă încă un pas pe care ABC Data îl face pentru a oferi partenerilor săi soluţii complete pentru toate ariile de business. Investiţiile companiei în dezvoltarea portofoliului de produse sunt evidente, ABC Data devenind astfel un distribuitor solid, adaptat nevoilor pieţei IT de profil din România.
Prin acest contract, ABC Data Distribuţie creşte ponderea segmentului de printing în cadrul companiei. Cele mai importante beneficii ale noului parteneriat vor fi livrările rapide din depozitul local, suport în licitaţii, accesarea promoţiilor locale şi raportarea vânzărilor, declară Monica Matei, product manager ABC Data Distribuţie.
„În urma semnării contractului cu Brother, ne dorim să deservim acei parteneri care au nevoie de susţinere în licitaţii, de echipamente fiabile, cu un termen de garanţie mai mare de 12 luni. Brother oferă doi ani garanţie, cu un an bonus prin înregistrarea seriei produsului pe site, preţuri competitive şi rezolvarea în timp scurt a problemelor de service. Voi încerca, alături de echipa de vânzări, să creştem numărul de parteneri autorizaţi Brother la nivel naţional, să intrăm în zona de proiecte cu echipamentele nou lansate, seria 5000 şi 6000 şi să livrăm cele mai bune soluţii”, a explicat Monica Matei, product manager ABC Data Distribuție.
La rândul său, Monica Otlăcan, şef reprezentanță Brother România, declară că anul acesta compania va pune accent pe ofertele de printing destinate segmentului SMB, de la care așteaptă o creștere semnificativă, atât pe tehnologie laser mono și color, cât și pe printing mobil şi scannere.
„Totodată, vom crește ponderea soluțiilor de business din totalul cifrei de afaceri, aici referindu-ne în primul rând la soluțiile de printing și print management pentru companii mari, dar și la soluțiile de etichetare, printing mobil sau soluții de scanare și arhivare personalizate”, a precizat Monica Otlăcan.
Evoluția Brother și strategia pentru 2016-2017
Pentru acest an, Brother estimează o cifră de afaceri de 4,3 milioane euro, în creștere cu 17% față de anul trecut. Rata anuală de creștere (CAGR) pe ultimii cinci ani este de 17% per total business și de 25% pentru echipamente.
Cota de piață a Brother este de 11% pe tehnologie laser mono, la imprimante și multifuncționale, iar pe segmentul inkjet business este de 52%. Compania își propune pentru următorul an o creștere a cotei de piață pe segmentul laser monocrom până la 12-13% pentru imprimante şi o creştere de 15-18% pentru multifuncţionale.