TxtFeedback este prima soluție din România care va permite companiilor să îmbunătățescă experiența clienților, adunând feedback, întrebări și sugestii de la ei prin intermediul smart-phone-urilor și răspunzându-le în timp real.
Pirmasens Germania şi Cluj-Napoca, Romania 6 noiembrie 2012.
AB Mobile APPS, un start-up românesc de software ce atacă o piaţa globală e mândru să anunţe lansarea pentru piaţa din Romania a serviciului TxtFeedback care va permite companiilor si organizaţiilor guvernamentale să comunice într-un mod simplu cu clienţii/cetaţenii.
Organizaţii de toate dimensiunile găsesc anevoios procesul de adunare de feedback și sugestii de la clientii lor în timp real. Studiile arată ca doar 1 din 25 de clienţii nemultumiţi se plânge de un serviciu nesatisfăcător şi marea lor majoritate folosesc twitter şi facebook pentru a-şi exprima nemulţumirile, ceea ce dăunează imaginii companiei. Asta se întampla şi din cauza ca nu există o modalitate simplă şi eficientă pentru clienţi de a-şi exprima nemulţumirile în momentul în care acestea apar.
“În luna septembrie am anunţat disponibilitatea serviciului TxtFeedback pentru pieţile din Germania, UK, Canada şi USA. În urma lansării serviciului, am primit cereri pentru un asemenea serviciu de la companii de retail si organizaţii guvernamentale din România. Am decis atunci să dezvoltam şi o variantă a TxtFeedback pentru piaţa din Romania .” a declarat Bogdan Oros, CEO al AB MOBILE APPS.
“ În momentul în care am analizat posibilitatea de a lansa serviciul TxtFeedback şi pentru Romania, am luat în calcul adopţia puternică a smartphone-urilor de la noi şi modul în care putem îmbunătaţi experienţa de client al unei companii sau magazin. “ a declarat Dragos Andronic CTO al AB MOBILE APPS.
{mosloadposition user9}