aduce un nou design pentru brand-ul Rost
Brandtailors a finalizat design-ul de brand pentru produsele Rost, din portofoliul Fabryo-Atlas Paints, liderul pieţei de lacuri şi vopsele decorative din România. Brand-ul Rost, cu o tradiţie de aproape 15 ani pe piaţă, beneficiază astfel de o nouă identitate vizuală şi de o reîmprospătare a graficii de ambalaj şi de comunicare. Acesta este al treilea proiect dezvoltat de Brandtailors pentru Fabryo-Atlas Paints, după extensia brand-ului savana şi rebranding-ul APLA.
Odată cu modificările de design introduse de echipa Brandtailors, vizibilitatea la raft a produselor Rost creşte semnificativ. Logo-ul are un design mai prietenos, iar spirala de culori este vizibilă în întregime pe ambalaj şi este folosită ca suport pentru ilustrarea texturii produselor, cu ajutorul unor culori mai intense decât în varianta grafică precedentă.
O ajustare care influenţează pozitiv intenţia de cumpărare a fost redesenarea etichetei de spate, care facilitează parcurgerea rapidă a informaţiilor despre produs, chiar şi în faţa raftului, unde timpul, răbdarea şi disponibilitatea cumpărătorului sunt destul de limitate. Folosirea post-it-urilor ca manieră grafică are potenţialul de a se transforma într-un asociator suplimentar al brand-ului, pe lângă spirala de culori. Sub-brand-ul şi denominatorul de produs au fost şi ele rearanjate astfel încât acestea să fie mai vizibile pentru cumpărători la nivelul raftului.
„Proiectul Rost este unul dintre puţinele proiecte «profilactice» din industria de branding din România. Echipa Fabryo-Atlas Paints a înţeles foarte repede că Rost avea nevoie de aducerea în contemporaneitate a design-ului de brand şi de o mai bună vizibilitate a produselor la raft. Actualizarea aspectului vine în contextul unei categorii care se manifestă destul de dinamic în ultimii ani, atât din punctul de vedere al lansărilor de produse, cât şi ca efervescenţă în design şi comunicare la raft.” – Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors
Agenţia de consultanţă şi design de brand Brandtailors colaborează deja de 4 ani cu Fabryo-Atlas Paints şi a mai dezvoltat pentru companie extensia de brand savana în categoria de produse pentru decorarea şi protecţia lemnului şi rebranding-ul APLA.
„Viziunea creativă pe care am reuşit să o avem asupra întregului portofoliu de brand-uri Fabryo-Atlas Paints ne permite să dezvoltăm împreună proiecte din ce în ce mai eficiente şi mai de succes. Deşi proiectele de branding sunt punctuale prin natura lor, relaţia de lungă durată pe care am dezvoltat-o cu echipa Fabryo Atlas Paints se traduce printr-o înţelegere profundă a categoriilor de produse, dar mai ales a particularităţilor de manifestare a fiecărui brand din portofoliul companiei.” – Melania Moisi, Creative Partner Brandtailors
Compania Fabryo-Atlas Paints este orientată către dezvoltare şi inovaţie, utilizând datele de monitorizare a pieţei pentru a lansa produse adaptate nevoilor pe care le descoperă în rândul clienţilor, orientare ce se reflectă şi în strategia şi tacticile de comunicare ale brand-urilor din portofoliu.
„În fiecare proiect ne propunem să dezvoltăm brand-uri sănătoase cu impact şi vizibilitate pe termen lung în piaţă. De aceea dezvoltarea design-ului pentru extensia de brand savana și dezvoltarea brand-urilor APLA și Rost sunt rezultatele unor metodologii de branding complexe şi atent documentate.” – Cristina Avram, Consumer Marketing Manager Fabryo-Atlas Paints.
În luna iunie, Fabryo-Atlas Paints şi Brandtailors vor lansa împreună un nou proiect care marchează trecerea la un nou nivel de exigenţă în adresarea solicitărilor pieţei de vopsele decorative din România.