Şi în a şasea zi de Euro 2008, pe 12 iunie, meciurile din cadrul competiţiei s-au bucurat de interes major din partea telespectatorilor români. Conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA), meciul Croaţia-Germania, transmis în direct de TVR 1 în intervalul orar 19:00-20:50, a înregistrat un rating mediu la nivel naţional de 7,9% şi o cotă de piaţă medie de 30,4%, fiind urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori. La nivel urban, primul meci al zilei de joi a avut o audienţă medie de 10,1% (peste 1,1 milioane de telespectatori) şi o cotă de piaţă medie de 31,4%. Ultimul minut al meciului, 20:50, a fost cel mai urmărit la nivel naţional, înregistrând un rating de 11,6% (2.294.000 de telespectatori) şi un share de 36,5%. Partida Austria-Polonia a fost, de asemenea, urmărită de aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional. Transmis în intervalul orar 21:46-23:38, cel de-al doilea meci al zilei a avut un rating mediu la nivel naţional de 7,5% şi un share mediu de 21,2%. La nivel urban, TVR 1 a avut, în intervalul orar menţionat, o audienţă medie de 8,9% (peste 1 milion de telespectatori) şi o cotă de piaţă medie de 23,6%. Minutul „de aur” a fost înregistrat la ora 22:27, când aproape 2 milioane de telespectatori din toată ţara urmăreau meciul (rating 9,8%, share 25,6%).
Şi între cele două meciuri, românii au ales să rămână pe TVR 1, pentru a urmări emisiunea de analiză şi dezbatere Euro Staruri, găzduită de Tudor Furdui şi transmisă în intervalul orar 21:00-21:25. Conform datelor furnizate de GfK România, TVR 1 a surclasat toate celelalte posturi tv, cu un rating mediu la nivel naţional de 4,4% şi un share mediu de 13,1%, fiind urmat de Antena 1 şi Pro TV. La nivel urban, emisiunea a avut o audienţă medie de 4,6% şi o cotă de piaţă medie de 12,5%, depăşind, de asemenea, Antena 1 şi Pro TV.
{mosloadposition user10}