Competiţia Dove Men+Care din cadrul Brand Film Festival răsplăteşte cu premii totale de 4.500 de euro cele mai bune 3 scurtmetraje care prezintă povești originale despre evoluția bărbatului pâna la 40 de ani. În competiție se pot înscrie scurtmetraje de maxim 5 minute care arată drumul pe care îl parcurg bărbații până la momenul în care se simt confortabil cu cine sunt și cu ce au făcut până atunci. Mai sunt încă 7 zile pentru înscrierea filmelor în competiție, până pe 5 septembrie, pe www.thecreator.ro/DoveMen.
Până acum au fost aprobate primele două scurtmetraje din competiție. Scurtmetrajul "Pur și simplu", înscris de Emilian Crăciun, prezintă sub forma unui documentar chiar un model de bărbat matur și împlinit, care a ajuns să accepte că nu este perfect, dar că poate face pe cineva foarte fericit. În timp ce i se ia un interviu despre viața sa, el răspunde la diverse întrebări despre visurile din copilărie, despre adolescența marcată de timiditate sau despre iubiri și regrete și este arătat făcând mai multe activităţi cotidiene: conducând mașina, scriind la telefon sau fumând.
Clay animation-ul "Trepte", înscris de Barbara Buh, "încearcă un experiment vizual și auditiv al unui traseu existențial superficial". Clipul ilustrează drumul pe care îl parcurge bărbatul de la momentul nașterii, urmat de momente semnificative din copilărie, tinerețea agitată și apoi ajungând la maturitate și bătrânețe.
Înscrierile în competiția Dove Men+Care se încheie pe 5 septembrie, la ora 23:59. Până atunci, mai pot fi trimise scurtmetraje de maxim 5 minute care să prezinte povestea evoluției bărbatului până la 40 de ani. Detalii despre Brief, Regulament şi Premiile de 4.500 de euro se găsesc pe platforma TheCreator.