Magazinul IKEA din zona comercială Băneasa îi invită pe toți cei care nu se tem să viseze să își indeplinească visele inspirându-se din noul catalog IKEA, unde pot găsi cele mai ingenioase soluții pentru a trăi aşa cum îşi doresc, oricât de mică ar fi casa lor.
Lansarea catalogului IKEA 2012 vine și cu o provocare pentru toți locuitorii din București și din împrejurimi: un concurs care va premia cele mai mici 3 bucătării, băi, dormitoare, camere de zi, garsoniere şi camere de cămin studenţesc, printr-o reamenajare completă a acestora, realizată chiar de echipa IKEA.
Concursul se desfășoară pe site-ul dedicat: www.spatiimici.ro, unde participanții din București și împrejurimi se pot înscrie cu poza camerei pe care își doresc să o reorganizeze, împreună cu dimensiunea ei și soluția preferată de reamenajare din catalogul IKEA. Câștigătorii vor scăpa și de grija cheltuielilor și de cea lucrărilor, pentru că amenajarea și organizarea completă a camerelor înscrise în concurs vor fi făcute direct de echipa IKEA, cu soluţii şi idei care să facă loc pentru vise oricît de mari în cele mai mici case.
“Am ales să facem un concurs destinat spațiilor mici întrucât catalogul IKEA oferă soluții potrivite cu viața reală a oamenilor. Românii se confruntă de multe ori cu provocarea amenajării unor locuințe de dimensiuni reduse și își doresc să găsească idei accesibile pentru a scăpa de înghesuială. Ne-am propus să le oferim soluții concrete pentru nevoile lor, accesibile și ușor de realizat chiar la ei acasă. Chiar se poate: cu puțină inventivitate, plus curajul de a face lucrurile diferit și pasiune pentru propria casă, visele pot deveni realitate”, a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.
Pentru a anunța concursul și pentru a le arăta românilor cât este de ușor să găsești soluții de amenajare pentru orice casă, compania IKEA România a lansat o amplă campanie de comunicare. Debutul său a fost un teasing outdoor si online, cu sloganul “Mic este noul mare”, exemplificat prin “case” cu adevărat mici, precum cochilia unui melc. Pasul doi a fost dezvăluirea mesajului central al campaniei, “Mai mult loc pentru vise în case oricât de mici”, și lansarea concursului pentru consumatori. Pe lângă site-ul dedicat www.spatiimici.ro, această fază a campaniei de comunicare integrează execuții outdoor, bannere online, spoturi radio și proiecte neconvenționale, unul dintre acestea fiind derulat la metrou, cu mesaje contextuale: “Noul catalog IKEA te scapă de înghesuială” sau “E ușor să câștigi spațiu, cu noul catalog IKEA”.
Campania se desfășoară în perioada 15 august – 1 octombrie. Site-ul www.spatiimici.ro a fost creat de agenţia full-service online Webtailors, iar ideea creativă a campaniei şi componentele de ATL au fost realizate de echipa IKEA împreună cu agenția de publicitate full-service Punct Advertising.
{mosloadposition user9}