– Aproape 5.000 de voturi în primele 3 zile –
BestAds, singurul festival online de publicitate din România, a intrat în etapa finală. Până pe 22 februarie, cei aproape 50.000 de membri ai comunităţii IQads sunt chemaţi din nou la urne, pentru al cincilea an consecutiv. Cel mai mare juriu al unui festival de publicitate votează cele mai bune reclame româneşti produse în 2008, la cele 5 categorii ale Festivalului: TV, coloană sonoră, print, radio şi campanie.
BestAds îşi propune să verifice din cât mai multe surse, de la membrii comunităţii IQads, care au fost cele mai bune producţii publicitare româneşti din 2008. Juriul BestAds este într-adevăr unul special, format din cei care nu se rezumă la a privi publicitatea pasiv, ci o analizează cu pasiune pe parcursul unui an întreg, fie că lucrează în industrie, fie că nu. Ca dovadă, BestAds a strâns în primele trei zile de la momentul lansării aproape 5.000 de voturi.
În etapa finală, membrii comunităţii IQads pot alege câte o reclamă favorită din fiecare categorie de festival, prin vot pe www.bestads.ro. Timp de 3 săptămâni, numărul voturilor şi situaţia opţiunilor pot fi urmărite în timp real pe site.
Cele 14 agenţii care au realizat cele 28 de lucrări finaliste sunt: Next Advertising (cu 6 lucrări), Leo Burnett şi McCann-Erickson (cu câte 4), Ogilvy, Papaya Advertising şi Publicis (cu câte 2) şi 23 Communications Ideas, CAP & NextCap, GMP, Graffiti BBDO, Grey, Headvertising, Odyssey, Propaganda, cu câte o lucrare. De asemenea, pe www.bestads.ro pot fi văzute şi rezultatele celor patru ediţii anterioare ale BestAds.
{mosloadposition user10}