Specialistii in Rontaiala pornesc la drum intr-o misiune intergalactica, semnata de Jazz. Harciogul, Veverita si Ariciul, bine cunoscutul trio Star, au descoperit 6 planete rontzalicioase de pufuleti si au hotarat sa-si ia o vacanta in spatiu. Insotiti de prietenii lor buni, consumatorii vanatori de pufuleti si luptatoarele Angry Birds Space, cei trei specialisti cuceresc planeta dupa planeta si strang premii si catralioane de pufuleti, suficienti cat sa le ajunga pe drumul de intoarcere pe Pamant.
Cum a aparut si s-a construit noua poveste Comoara Star? Ne povestesc oamenii din Jazz si de la Star Foods.
“Anul acesta, provocarea a fost sa ne pastram consumatorii curiosi si interesati si sa ne depasim rezultatele foarte, foarte bune ale editiilor anterioare. Lucru dificil avand in vedere ca lucram pe aceeasi platforma de comunicare pentru al treilea an consecutiv si ca ne adresam tinerilor, un target deloc usor de impresionat si care se plictiseste repede. Noua licenta Angry Birds Space a fost cea care ne-a dat ideea noului episod din viata Specialistilor in Rontaiala. Pe langa faptul ca era o continuare fireasca a campaniei anterioare, ne-a permis sa ne lansam din Parcul Specialistilor pana hat departe, in spatiu si sa descoperim 6 planete noi… de pufuleti, bineinteles”, spune Alexandra Mitoi, Senior Copywriter Jazz.
“Mecanismul a ramas acelasi, dar noua licenta ne-a dat ocazia sa le oferim iubitorilor de pufuleti o campanie incitanta. Spotul TV amuzant in care descoperi promotia alaturi de Harciogul Cosmonaut si Angry Birds Space, ambalajele si materialele in magazin atragatoare, totul trimite catre site-ul www.comoarastar.ro, locul in care consumatorii se distreaza cu multe jocuri antrenante si o promotie cu premii la care visezi indiferent de varsta. Astfel, desi core-targetul campaniei este varsta de 16 ani, multi dintre cei care se joaca pe site au peste 25 ani. In ajutorul jocurilor vin si wallpaper-urile care se afla doar la un click distanta si asteapta sa fie descarcate, dar si ringtone-urile amuzante cu vocea inconfundabila a Harciogului, cunoscut cel mai bine pentru replica intrata in limbajul urban, “Iiiiii, pufuletiiiii”, explica Geaorgiana Neacsu, Account Manager Jazz.
„In 2013, Star s-a asociat pentru prima data cu licenta globala Angry Birds, in campania “Comoara Star”. Proiectul s-a bucurat de un real succes, asa ca pasul firesc a fost sa continuam si in 2014, cand binecunoscutii Specialisti in Rontaiala s-au intalnit cu Angry Birds Space pentru a oferi consumatorilor o noua experienta de interactiune cu brandul. Comoara Star este si mai atractiva anul acesta: jocuri online noi, premii mai multe si mai valoroase, si o perioada promotionala mai lunga, spre incantarea iubitorilor de pufuleti cu arome.” Oana Mirica, Senior Brand Manager Snacks PepsiCo Romania
Consumatorii se pot juca si pot castiga pana pe 31 iulie. Ii asteptam pe Specialisti acasa cu rezultate si povesti frumoase din aventura lor intergalactica.
Echipa Jazz care a realizat campania este formata din: Diana Benko – Partner, Valentin Suciu – Creativ Partner, Alexandra Mitoi – Senior Copywriter, Octavian Belintan – Senior Art Director, Georgiana Neacsu – Account Manager.
Echipa Star: Alina Imbrea – Marketing Manager Snacks East Balkans, Oana Mirica – Senior Brand Manager Snacks PepsiCo Romania, Alexandra Silav – Junior Brand Manager Snacks PepsiCo Romania.