A_BEST (//www.abest.ro/), unul dintre cele mai mari centre independente de învățare a limbilor străine din România, este prima companie locală care a obținut certificarea Sistemului de Management al Calității conform standardului ISO 9001:2015, în urma auditului realizat de compania TÜV SÜD Management Service GmbH, Organizație germană de certificare de terță parte.
Certificarea acordată de TÜV SÜD Management Service GmbH Centrului de Limbi Străine A_BEST este o dovadă a capacității Organizației de a gestiona procesele complexe de management al calității serviciilor oferite și îndeplinirea cerințelor clienților săi. Totodată, implementarea în cadrul Organizației A_BEST a Sistemului de Management al Calității conform standardului ISO 9001:2015 asigură clienții cu privire la implicarea bazată pe leadership a echipei manageriale, pentru îmbunătățirea continuă a proceselor organizației. Certificarea Sistemului de Management al Calității cu TÜV SÜD Management Service GmbH creează premisele pentru accesul Companiei A_BEST pe noi piețe, fie acestea regionale sau internaționale.
“A_BEST a crescut semnificativ în ultimii ani și era necesară pentru organizație o structurare a proceselor interne sub forma unui Sistem de Management care să asigure calitate constantă clienților și încredere în serviciile noastre. Clienții noștri sunt companii românești și multinaționale de mari dimensiuni, care impun rigoare în livrarea serviciilor. În acest moment, orice membru al echipei, chiar și un coleg nou, este capabil să preia solicitări pe baza procedurilor existente și să livreze serviciile la nivelul calitativ declarat si asumat”, declară Aura Ipate, fondator și CEO A_BEST.
Noua ediţie ISO 9001:2015, prin cerințele pe care le formulează pentru organizații, accentuează caracterul preventiv în abordarea riscurilor cu care se confruntă o Companie și răspunde mult mai adecvat decât ediția anterioară ISO 9001:2008 la nevoile specifice Companiilor prestatoare de servicii în ceea ce priveste organizarea pe principii de management orientat către Calitate.
Noua ediţie a standardului ISO 9001:2015 pune în evidență capacitatea de leadership a echipei manageriale a organizației, ceea ce presupune implicarea activă a managementului de nivel superior în Sistemul de Management al Calității. Conform noii ediții ISO 9001:2015, orientarea spre proces este mai clar formulată, acest fapt creând premisele creșterii eficacității activităților de furnizare a serviciilor și asigurării unui nivel ridicat de satisfacție a Clienților. De asemenea, noul standard pune accent pe dezvoltarea modului de gândire bazat pe evaluarea riscurilor în activitatea unei organizații, pe planificarea coerentă a modificărilor în organizaţie, pe formularea precisă a strategiei, obiectivelor, acțiunilor și termenelor, și nu în ultimul rând, pe asigurarea competenţei personalului de la toate nivelurile.
Proiectul care a vizat certificarea Centrului de Limbi Străine A_BEST a durat 6 luni. Acest proiect a fost riguros şi a implicat identificarea, planificarea şi documentarea proceselor la nivelul întregii companii: Cursuri Corporate, Training şi Dezvoltare Personal, Achiziţii, Comunicare etc.
Aura Ipate este totodată fondatoare A_BEST Business Lounge, una dintre cele mai noi soluții de birouri pentru micii antreprenori, o soluție intermediară care oferă eleganța și intimitatea unui office building și flexibilitatea unui hub de tip open space.