Unul dintre concurenţii care va urca mâine seară pe scena X Factor are, la doar 21 de ani, o experienţă de viaţa cu care puţini se pot lăuda. Cu toate că a făcut parte timp de şase luni din Legiunea Străină, a tremurat de emoţii în faţa juraţilor de la X Factor.
Presmăreanu Vivian este din Braşov şi a venit la X Factor pentru a-şi urma visul şi pasiunea pe care o are pentru muzică încă din copilărie. La doar 21 de ani, tânărul are o poveste de viaţă incredibilă. A avut o copilărie de-a dreptul nefericită, marcată de faptul că tatăl său era alcoolic, astfel că la doar 18 ani a decis să îşi ia viaţa în propriile mâini. S-a înrolat în Legiunea Străină, unde mai bine de şase luni a făcut parte dintr-o misiune în Afghanistan.
Dorul de ţara sa şi de prieteni l-au determinat pe Vivian să se întoarcă în România şi să îşi continue visul: acela de a urma o carieră muzicală. Alături de unul dintre cei mai buni prieteni ai săi, Rareş, Vivian a înfiinţat trupa R.O.E. şi împreună au urcat pe scena de la X Factor, convinşi că este şansa lor să îşi îndeplinească visul. Chiar dacă ne-am fi aşteptat ca experienţa sa în Legiunea Străină să îl călească şi să îl întărească, Vivian a tremurat de emoţii în faţa juriului X Factor.
În această săptămână, Antena 1 va difuza ultimul episod filmat la audiţii. De săptămâna viitoare, telespectatorii pot urmări evoluţia concurenţilor în tabăra de pregătire. Tabara de pregătire sau Bootcampul va reuni într-o locatie din Bucureşti toţi concurenţii care au trecut de faza Auditiilor în toate cele cinci oraşe. Pe parcursul a trei zile de probe şi provocări juriul va selecta pentru etapele urmatoare cei mai buni 24 de concurenţi. Concurenţii nu vor fi însă singuri pe parcursul acestor zile. Ei vor beneficia de sfaturile Crinei Mardare şi ale lui Tonkins Anderson în materie de antrenament vocal şi coregrafie.
X Factor a înregistrat audienţe record în întreaga lume, iar succesul la nivel internaţional s-a confirmat şi în România. Ratingul înregistrat la X Factor este în continuă creştere, emisiunea difuzată de Antena 1 sâmbătă seara impunându-se lider de audienţă atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1 cât şi în rândul telespectatorilor din mediul urban. Vârfurile de audienţă au atins până la 36 de procente share pe targetul comercial.