ELLE este cea mai bine vândută revistă de modă, frumusete şi lifestyle adresată femeilor din întreaga lume.
ELLE România este revista unei generaţii pentru care stilul de viaţă este important. Scopul ei este de a crea apetitul, dorinţa pentru ceea ce se numeşte "stil de viaţă": modernitate, originalitate, inovaţie, expresia unei gândiri deschise şi optimiste.
Publicul ţintă al revistei îl constituie tinerele femei între 20-35 de ani, care au deja o carieră sau îşi doresc ascensiunea profesională, necăsătorite sau recent căsătorite, cu studii superioare, din mediul urban (mai ales urban mare) şi cu venit mare.
Cititoarea ELLE este femeia care ştie ce vrea, care îşi exprimă fără inhibiţii personalitatea, de la stilul în care se îmbracă şi se machiază până la cel în care îşi expune părerile, sau la cel în care işi petrece timpul liber. Este receptivă la schimbare, gândeşte pozitiv, caută satisfacţie personală, se bucură de ceea ce îi oferă viaţa şi trăieşte din plin.
Revista ELLE este publicată în România de Edipresse AS România, un parteneriat între Grupul Edipresse şi Axel Springer AG, cu 60% respectiv 40% din acţiuni. Compania editează în prezent: Avantaje, ELLE, ELLE Man, ELLE Mariaj, ELLE Decoration, Viva!, Psychologies, Popcorn, Look!, Joy, Baby, Autobild, Lucru de mână, Povestea mea, Intamplari Adevarate şi Poveşti de viaţă.
{mosloadposition user10}