Dupa epuizarea editiei princeps in numai 3 luni de la publicare, Brandient relanseaza cartea Anetei Bogdan, Branding pe frontul de Est—o carte despre branding si reputatie, impotriva curentului.
Reeditarea pastreaza calitatea grafica si elementele specifice de design ale editiei bestseller, dar la un pret de raft mai mic cu aproape 30%, datorat formatului paperback (coperta necartonata).
Cartea include lectii fundamentale de branding, inside stories din culisele luptei pentru reputaţie comercială, personală şi naţională, cazuistica locala unica de marketing si branding, scrise intr-un ton informal, curajos si nesabuit de onest de Aneta Bogdan, cel mai influent nume în brandingul romanesc.
Identitatea si brandingul sunt forme moderne de a adauga valoare lumii—dar nu printr-o masca, ci prin armonizarea competentelor proprii cu interesele comunitatii. Aneta vorbeste in carte despre certitudinile teoretice si practice in constructia de brand, dar si despre semnele de intrebare care ascund viitorul.
Cuvantul inainte al cartii este semnat de Wally Olins, parintele brandingului modern. “Ce este fascinant in efortul pe care buna mea prietena Aneta Bogdan il face de atatia ani este nu numai staruinta de a crea branduri intr-o tara in care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci si faptul ca o face cu asemenea verva, inteligenta si creativitate. Cartea Anetei va ajuta Romania sa contribuie la vitalitatea Europei.”—Wally Olins.
Noua editie este disponibila in librariile Carturesti si Humanitas din Bucuresti si din tara, precum si online la Carturesti, Humanitas, Librarie.net, Elefant.ro si Libris.ro.