Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

924,4 milioane $ – veniturile Check Point in anul fiscal 2009

Check Point® Software Technologies Ltd, liderul mondial în securitate internet, a anunţat rezultate financiare record în cel de-al patrulea trimestru al lui 2009 şi pentru întregul an fiscal 2009.

Trimestrul patru 2009:
* Venituri: 272,1 milioane $, reprezentând o creştere de 25 % de la an la an
* Venitul operaţional non-GAAP: 152,7 milioane $, reprezentând 56% din câştiguri
* Câştiguri per acţiune (EPS) non-GAAP: 0,61 $, reprezentând o creştere de 22% de la an la an
* Venituri înregistrate în avans: 425,3 milioane $, reprezentând o creştere de 29% de la an la an
* Cash Flow din Operaţiuni: 138,1 milioane $, reprezentând o creştere de 54% de la an la an

Anul fiscal 2009:
* Venituri: 924,4 milioane $, reprezentând o creştere de 14% de la an la an
* Venitul operaţional non-GAAP: 505,7 milioane $, reprezentând 55% din câştiguri
* Câştiguri per acţiune (EPS) non-GAAP: 2,05 $, reprezentând o creştere de 15% de la an la an
* Cash Flow din Operaţiuni: 548,7 milioane $, reprezentând o creştere de 28% de la an la an

„Sunt mândru că am reuşit să încheiem trimestrul patru şi anul fiscal 2009 cu rezultate record, care au  depăşit estimările noastre atât în ceea ce priveşte profitul, cât şi câştigurile per acţiune“, a spus Gil Shwed, Preşedinte şi CEO Check Point Software Technologies. „Vânzările produselor noastre au înregistrat, în acest trimestru, cea mai mare creştere secvenţială din istoria companiei. Această creştere s-a realizat în toate regiunile şi la nivelul tuturor liniilor de produse”.

Rezultatele financiare pentru trimestrul patru, încheiat la 31 decembrie 2009:

Venituri totale: 272,1 milioane $, cu o creştere de 25% faţă de Q4 2008

Venitul operaţional GAAP: 130,6 milioane $, cu o creştere de 26% faţă de 103,7 milioane $ în trimestrul patru 2008. Venitul operaţional GAAP în Q4 2009 a inclus amortizarea suplimentară a bunurilor intangibile în valoare de 4,9 milioane $, legată de achiziţia diviziei de dispozitive de securitate a Nokia, care s-a încheiat în cel de-al patrulea trimestru al lui 2009.

Venitul operaţional non-GAAP: 152,7 milioane $, cu o creştere de 27% faţă de 120,7 milioane $ în Q4 2008. Marginea operaţională non-GAAP a fost de 56%, faţă de 55% în trimestrul patru a anului fiscal precedent.

Venitul net GAAP şi câştigurile per acţiune diluată: venitul net GAAP a fost de 109,5 milioane $, o creştere de 27% faţă de 86,5 milioane $ în Q4 2008. Câştigurile GAAP per acţiune diluată au fost de 0,51 $, o creştere de 24% în comparaţie cu 0,41% în trimestrul patru al lui 2008. Venitul net GAAP din Q4 2009 a inclus amortizarea suplimentară a bunurilor intangibile în valoare de 4,9 milioane $ (care reprezintă 0,02 $ în câştiguri GAAP per acţiune diluată) legată de achiziţia diviziei de dispozitive de securitate a Nokia în 2009.

Venitul net non-GAAPşi câştigurile per acţiune diluată: venitul net non-GAAP a fost de 129,5 milioane $, o creştere de 23% faţă de 105,6 milioane $ în trimestrul patru al anului fiscal 2008, iar câştigurile non-GAAP per acţiune diluată au fost de 0.61 $, o creştere de 22% faţă de 0,50 $ în Q4 2008.

Veniturile înregistrate în avans: la 31 decembrie 2009, veniturile înregistrate în avans ale companiei au fost de 425,3 milioane $, o creştere de 29% faţă de 330,8 milioane $ la 31 decembrie 2008.

Cash Flow: cash flow-ul din operaţiuni a fost de 138,1 milioane $, reprezentând o creştere de 54% faţă de 89,4 milioane $ în Q4 2008.

Programul de răscumpărare a acţiunilor: în trimestrul patru al anului fiscal 2009, Check Point a răscumpărat 1,5 milioane de acţiuni, cu un cost total de 50 de milioane $. Au rămas 31,4 milioane $ din totalul de 400 de milioane $ autorizaţi de către companie în 2008, în cadrul programului Check Point de răscumpărare a acţiunilor. Compania a extins, de asemenea, programul de buyback a acţiunilor, permiţând achiziţionarea în valoare de până la 250 milioane $ pe an.

Rezultatele financiare pentru anul fiscal 2009, încheiat la 31 decembrie 2009:

Venituri totale: 924,4 milioane $, cu o creştere de 14% faţă de 808,5 milioane $ în anul fiscal 2008.

Venitul operaţional GAAP: 415,0 milioane $, cu o creştere de 16% faţă de 2008. Venitul operaţional GAAP pe 2009 include şi amortizarea suplimentară a bunurilor intangibile în valoare de 14,8 milioane $, legată de achiziţia în decursul acestui an a diviziei de dispozitive de securitate a Nokia.

Venitul operaţional non-GAAP: 505,7 milioane $, cu o creştere de 19% faţă de 425,8 milioane $ în 2008. Marginea operaţională non-GAAP a fost de 55%, faţă de 53% în 2008.

Venitul net GAAP şi câştigurile per acţiune diluată: venitul net GAAP a fost de 357,5 milioane $, o creştere de 10% faţă de 324 milioane $ în 2008. Câştigurile GAAP per acţiune diluată au fost de 1,68 $, o creştere de 12% faţă de 1,50 $ în 2008. Venitul net GAAP a inclus amortizarea suplimentară a bunurilor intangibile în valoare de 14,8 milioane (care reprezintă 0.07 $ în câştiguri GAAP per acţiune diluată) legată de achiziţionarea diviziei de dispozitive de securitate de la Nokia în 2009.

Venitul net non-GAAP şi câştigurile per acţiune diluată: venitul net non-GAAP a fost de 435,3 milioane $, o creştere de 13% faţă de 386,0 milioane $ în 2008, iar câştigurile non-GAAP per acţiune diluată au fost 2,05 $, o creştere de 15% faţă de 1,78 $ în anul fiscal precedent.

Cash flow: cash flow-ul din operaţiuni a fost de 548,7 milioane $, cu 28% mai mult faţă de 2008.

Programul de răscumpărare a acţiunilor: în 2009, Check Point a răscumpărat 7,8 milioane de acţiuni, la un cost total de 202,3 milioane $.

„Am înregistrat o creştere a veniturilor în toate regiunile. Regiunea Asia-Pacific a fost cea mai puternică, înregistrând o creştere de peste 40% de la an la an. Marginea operaţională non-GAAP a companiei a crescut la 55% în 2009, faţă de 53% în 2008, ca rezultat al creşterii veniturilor şi sinergiilor generate de achiziţia diviziei de dispozitive de securitate a Nokia”, a adăugat Shwed.

Check Point în 2009

În decursul anului precedent, Check Point a introdus produse şi tehnologii de securitate novatoare, precum:
· Arhitectura revoluţionară Software Blade care oferă clienţilor o platformă flexibilă de securitate integrată cu peste 30 de blade-uri software disponibile pentru a răspunde cerinţelor de securitate ale acestora.
· Cele mai recente inovaţii în produse pentru punctul final de lucru, tehnologiile WebCheck şi OneCheck, oferă clienţilor posibilitatea de a naviga în siguranţă şi un mecanism unic blocare/deblocare pentru sisteme multiple de securitate.
· Noi dispozitive introduse pe parcursul anului 2009 includ:
UTM-1 130 dispozitiv entry level pentru filiale şi birouri mici
Dispozitivele High End Power-1 11000, care oferă throughput de până la 25Gbps şi performanţă IPS de 15Gbps
Dispozitivele de  management SMART-1, pentru gestionarea infrastructurilor de securitate de orice dimensiuni
Seria de dispozitive IP, care a fost achiziţionată de la Nokia şi integrată cu arhitectura Check Point Software Blade
· Tehnologie achiziţionată de la FaceTime pentru detectarea şi furnizarea de securitate pentru mai mult de 4500 de aplicaţii internet şi 50.000 de widget-uri web 2.0

Bucuresti, 01.02.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.