sunt asteptati la Ziua de Marketing&Advertising din cadrul evenimentului Zilele Biz 2007
In ultimul an, studiile care s-au realizat pentru anticiparea tendintelor in comunicare au anuntat: sfarsitul publicitatii traditionale, problema controlului atentiei consumatorului, expansiunea internetului si rivalitatea acestuia cu televiziunea, implicarea companiilor in campanii de responsabilitate sociale, avantajul brandului personal sau generatia web 2.0. La Zilele Biz 2007, publicul va regasi toate acestea, iar in plus se vor dezvalui tendintele in comunicare la nivel international, metode si solutii prin care companiile pot pastra consumatorul de partea sa si o proiectie speciala a celor mai bune spoturi regionale. Programul este sustinut atat la nivel regional, prin invitatii ca: Martin Cserba, Alexander Felsenberg, Leon Ramakers, Mark Chalmers, Paul Garisson, Oliver Olson, Ana B. Bovan, Guido Janssens, Yiannis Evdokiadis, cat si prin speakeri care la nivel local, au realizat performante remarcabile in industria comunicarii: Felix Tataru, Bogdan Naumovici, Sorin Psatta, Marcel Straut, Mugur Patrascu, Narcis Horhoianu, Dan Tasca, Sorana Savu, Alfred Borcan, Ioana Manoiu, Gabriela Lungu, Dragos Iliescu, Dan Petre, Laura Coroianu, Florin Itu, Sergiu Mihalcea, Daniel Enescu, Dorina Surugiu, Robert Zanescu, Larisa Toader, Silvia Bucur, Catalina Stan, Nicolae Naumof, Paul Radu. Publicul participant la sectiunea de Marketing&Advertising va beneficia si de: un training intensiv oferit de Acendis, de primul workshop care pune cu adevarat accent pe industria de productie publicitara si promotionale si de un program MBA sponsorizat de CEU School.
Spekeri in premiera la Zilele Biz-Ziua de Marketing&Advertising, 23 noiembrie 2007
Martin Cserba&Alexander Felsenberg – Managing Partners ai agenţiei 101 Worldwide vor aduce la Zilele Biz abordarea „100 brains, one IDEA and 0 boring”. Ca si specific, agentia este noua pe piata de comunicare internationala, dar reprezentantii companiei au o experienta considerabila in spate. Reuneste profesionisti din marketing, comunicare, vanzari si tehnologie din toate colturile lumii. Astfel, Martin Cserba si Alexander Felsenberg au oferit solutii de marketing si comunicare interactiva pentru urmatoarele companii: Hewlett-Packard, Intel, XEROX, British Telecom, T-Mobile, Accton Tehnologies Group Taiwan, Lufthansa South-East Asia, Symantec, Dassault Systemes, March of Dimes, s.Oliver, OSRAM, Verla Pharm, Sigma Aldrich, DuPont, Samsung Bestview Hong Kong, Mindjet, Detecom Consulting, Siemens, World Trade Centers Association.
Stephen Davies – Social Media Manager, webitpr, si un recunoscut profesionist in online PR. Experienta acumulata se datoreaza activitatii din agentiile Edelman si Frank PR. De 3 ani de zile, Stephen Davies este prezent si in blogosfera internationala prin www.prblogger.com . Prezent la evenimentele de anvergura despre social media si PR, Davies a contribuit la dezvoltarea bloggingului si a coordonat realizarea website-ului pentru prima agentie interactiva din lume.
Leon Ramakers – Former CEO Mojo Concerts, Senior Consultant for Live Nation, patner of Emag!c Entertainment va tine un workshop special pe tema sponsorizărilor evenimentelor muzicale, platforma de music&entertainment ca instrument de comunicare a brandului, crearea unei experienţe muzicale desavaraite pentru consumator, cele 10 reguli ale sponsorizării unui eveniment, al sponsorului şi al consumatorului. Workshop-ul va fi tinut de Leon Ramakers si invitatii sai: Guido Janssens – Managing Partner Emag!c Entertainment, Laura Coroianu – Managing Partner Emag!c Entertainment, Florin Itu – Event Marketing Director Emag!c Entertainment, Alfred Borcan – Brand Manager Click Net – TBC, Yiannis Evdokiadis – Group Brand Manager Heinkene – TBC.
{mosloadposition user10}