de la Lowe şi NESCAFÉ
Sute de borcane de NESCAFÉ Red Cup, 750 de kilograme de zahăr şi 9.000 de litri de cafea au eliberat voia bună în inimile celor aflaţi la cumpărături pentru Sărbătorile de iarnă
Sub sloganul „HappyNESCAFÉ”, Lowe a derulat în intervalul noiembrie – decembrie una dintre cele mai ample acţiuni de sampling ale sfârşitului de an.
Prin conceptul „Cafeaua bunei dispoziţii”, Lowe a câştigat licitaţia la care au mai participat două agenţii de publicitate. „Cafeaua bunei dispoziţii” s-a dovedit a fi conceptul cel mai potrivit cu mesajul brandului: o cafea cu un gust excepţional, care face minuni pentru starea de spirit. Derulată în peste 142 de magazine din 43 de oraşe, „Cafeaua bunei dispoziţii” a angrenat peste 100 de promoteri. Cei aflaţi la cumpărături în intervalul menţionat au fost întâmpinaţi în magazine de solii bunei dispoziţii NESCAFÉ RedCup, au primit cafea fierbinte şi o carte cu aforisme despre fericire.
“Principalul obiectiv al acestei campanii a fost acela de a face gustul NESCAFÉ RedCup cunoscut unui număr cât mai mare de oameni. Targetul nostru este format din oameni practici, moderni, activi, capabili să trăiască intens diferite experienţe ale vieţii. Vorbim de un public elevat, care apreciază o cafea aromată, de calitate superioară. Noi credem că experienţa este cea care ne poate vinde cel mai bine, iar NESCAFÉ RedCup este o experienţă în sine… Acest lucru ne-a fost dovedit de nenumărate ori încă din blind testing, când majoritatea produselor NESCAFÉ au preferinţă de gust faţă de competitorii direcţi”, declară Răzvan Dumitrescu, Deputy Managing Director Lowe.
Dincolo de voie bună şi cântece de drumeţie, campania NESCAFÉ RedCup a fost un maraton în adevăratul sens al cuvântului: nopţi de nesomn, o logistică demnă de cei mai abili strategi, zeci de maşini, sute de oameni, peste 80 de transporturi de materiale atât în oraşe cât şi între ele… totul cu un singur scop, eliberarea Stării de bine!
„Cred că a fost o surpriză foarte plăcută pentru toată lumea, cu atât mai mult cu cât avem parte de o iarnă în adevăratul sens al cuvântului. Frigul de afară s-a transformat în partenerul nostru, potenţând senzaţiile şi sporind savoarea. Cu toţii căutăm căldura şi liniştea atunci când ajungem acasă după o zi petrecută în frig, iar cafeaua este fără doar şi poate unul dintre acele elemente magice cu care asociem aceste momente. Cred că am reuşit să le oferim celor pe care i-am întâlnit momente autentice şi frumoase”, conchide Dumitrescu.
Responsabilă cu conceptul creativ al campaniei, echipa Lowe a fost formată din Sorin Berniczki – Client Service, Eduard Dedu, Emil Comşea şi Cătălin Georgescu – Creaţie. Din partea Nestle s-au implicat Isolda Zăvoianu – Consumer Services & CRM Manager, Stanca Ana-Maria – Senior Brand Manager şi Silviana Mihalache – Brand Manager Beverages.
{mosloadposition user10}