8 personalitati remarcate in 2007 in diferite industrii din Romania sunt un real potential pentru anul 2008.
S-au detasat prin realizarile obtinute in acest an precum si prin talentul cu care au reusit sa transforme provocarile in realitate. Ei sunt oamenii Biz, opt dintre cele mai importante personalitati ale vietii publice si mediului de afaceri din Romania. In numarul 153 revista Biz a ales sa dedice un articol special celor care au avut parte de unele dintre cele mai mari realizari profesionale in 2007 si care promit mult pentru 2008. Indiferent ca este vorba despre manageri, antreprenori, sportivi sau regizori, cele 8 personalitati prezentate in acest articol au ceva in comun: performanta.
Potrivit Biz, cele 8 personalitati cu potential pentru anul 2008 sunt: din industria de afaceri, Dinu Patriciu, Presedinte & Director General, The Rompetrol Group; din industria cinematografiei, Cristian Mungiu, Regizor; din zona sportului, Eusebiu Diaconu, Sportiv; avocatura: Florentin Tuca, Tuca Zbarcea & Asociatii; domeniul bancar: Dan Pascariu, Presedinte, Consiliul de Administratie, UniCredit Tiriac Bank; IT&C: Adrian Florea, Manager Dezvoltare Produse si Servicii, Cosmote; advertising: Adrian Botan, Creative Director, McCann Erickson; antreprenoriat: Florentin Banu.
“Succesul inseamna sa pot spune cu indreptatire ca am avut idei care altora nu le-au trecut prin cap”, a declarat pentru Biz Dinu Patriciu. Vanzarea unui pachet de 75% din actiunile Rompetrol catre KazMunayGaz a facut din Dinu Patriciu cel mai bogat roman al momentului. Tranzactia a fost si cea mai mare provocare devenita realitate in acest an.
Pentru Florentin Tuca, anul 2007 este sinonim cu recunoasterea meritelor. In acest an, Tuca Zbarcea & Asociatii a fost desemnata Firma de avocatura a anului si este singura firma de profil inclusa in Top Financial Times Law 50.
“Anul 2008 este extrem de important pentru Cosmote pentru ca este momentul in care ne-am propus sa atingem EBITDA pozitiv si sa ne pregatim pentru urmatorul an, 2009, cand planurile noastre financiare prevad inregistrarea de profit net. De aceea, anul viitor vom fi si mai agresivi in ceea ce priveste lansarea de produse si servicii pentru toate categoriile de utilizatori. In plus, ne vom concentra din ce in ce mai mult pe segmentul de business, dar si pe strategiile de fidelizare a clientilor existenti. “, a declarat pentru Biz Adrian Florea.
Pentru 2008 Adrian Botan si-a propus sa faca din McCann un “hapiness factory”, in timp ce dupa ce a vandut afacerea Joe companiei Nestle si a creat lantul de supermarketuri Artima, care a ajuns in 2007 in proprietatea companiei Carrefour, Florentin Banu isi propune si pentru anii viitori sa faca parte din liga intai a antreprenorilor de succes.
Pe langa acest articol, numarul 153 a pregatit si o analiza a Culturii Luxului, in cadrul rubricii Focus, unde se prezinta cum marii jucatori precum Louis Vuitton tintesc si Romania sau faptul ca exista in continuare diferente intre luxul perceput in Romania si cel din tarile cu traditie.
Tot in acest numar, rubrica exclusiva Harvard Business Review prezinta un articol pe tema “De ce brandurile sunt administrate trimestrial”.
{mosloadposition user10}