După 8 ani de activitate, Mara Mura continuă să creeze povești gustoase sub o nouă identitate vizuală. Mura, simbolul Marei, devine elementul central pe noile ambalaje ale brandului.
Lansat în anul 2015, Mara Mura este o cofetărie recunoscută pentru dulciurile sale din domeniul haute patisserie, gamele proprii de dulciuri și prăjituri în ediție limitată.
Deserturile Mara Mura se diferențiază prin atenția la detalii, calitatea premium a produselor, aromele inconfundabile obținute cu ingrediente exclusiv naturale, deserturile Mara Mura sunt printre cele mai iubite dulciuri din București, acestea fiind disponibile în cele patru locații accesibile ale orașului: zona Ateneu, Centrul Vechi, Floreasca și Băneasa Shopping City, precum și online.
În această perioadă, peste 600.000 de clienți au comandat deserturile Mara Mura, peste 40.000 de bucăți de cremșnit și peste 40.000 de bucăți tartă cu cremă de lămâie și bezea italiană, fiind printre cele mai populare deserturi ale brandului și peste 3.000 de torturi personalizate au fost degustate la evenimente speciale.
Rebrandingul a fost sărbătorit alături de comunitatea digitală Mara Mura în locația de la ONE Floreasca, unde peste 70 de influențatori au degustat deserturile consacrate ale brandului și au descoperit și noul produs vedetă – cutia cu 12 mini Choux.
Invitații și-au ales aromele favorite dintre cele șase disponibile în cutia de Mini Choux (soc, ciocolată, chantilly, fistic, lămâie și bezea, foret noire), au creat conținut personalizat și au descoperit povestea Murei, fructul favorit care s-a „așezat” pe noile ambalaje si în locații.
„Mara Mura este un business construit de la zero, cu multă pasiune și care a crescut an de an prin inovație, atenție la cerințele consumatorilor și trendurile de consum. După opt ani era momentul ca povestea brandului să fie spusă având o nouă identitate vizuală. Simbolul Murei marchează doar o nouă etapă a maturității – ingredientele și rețetele îndrăgite rămân la fel de calitative.” – a declarat Daciana Sârbu, owner Mara Mura.