- Prigat are soluția: #timeout de câte ori vrei tu, cu noua sticlă de 0.5L
- Dana Rogoz se alătură campaniei Prigat și susține atleții de zi cu zi
Prigat continuă și anul acesta misiunea de a-i susține și celebra pe atleţii de zi cu zi, prin lansarea unei noi campanii de comunicare adresată acestora. Având-o alături pe Dana Rogoz, noul ambasador al brandului, o personalitate plină de vitalitate şi o atletă de zi cu zi cu experienţă, Prigat îşi propune să evidenţieze importanţa momentelor de timeout în pregătirea atleţilor de zi cu zi.
Anul acesta, Prigat a aflat care este rolul pauzelor în rutina românilor şi cum aleg să se bucure de ele, pentru a le aminti de momentul de timeout de care orice atlet are nevoie. Un studiu realizat de brand arată că 75% dintre români consideră pauzele foarte importante şi îşi doresc să aibă mai multe momente de timeout pe parcursul unei zile. 36% însă recunosc că reuşesc să se bucure de un moment de respiro abia odată la câteva ore bune. Pauzele de la birou înseamnă pentru majoritatea să se relaxeze cu colegii sau câteva momente petrecute în aer liber. Iar când vine vorba despre hobby-uri, cei mai mulți aleg să îşi petreacă timpul liber citind sau plimbându-se.
Venind în întâmpinarea nevoii de timeout a românilor, Prigat lansează noile sticle de 0.5L, partenerul perfect pentru momentele de timeout de pe parcursul zilei.
“Anul trecut, Prigat i-a încurajat pe toţi cei care, la fel ca atleţii profesioniști, reuşesc să facă slalom printre obstacole în ritmul alert al zilelor noastre. Totuşi, orice atlet are nevoie și de pauze, pentru a-şi recăpăta energia. Aceasta este ideea de la care pornește noua campanie Prigat. Ne propunem nu doar să aflăm care este rolul pauzelor în rutina de zi cu zi a românilor, ci și să le oferim un motiv în plus pentru a se bucura de acestea. Partenerul perfect şi cu gust bun pentru #timeout este sucul Prigat în noua sticlă de 0.5L”, spune Claudia Crişan, Brand Manager Juices, Sport Drinks & Water, PepsiCo România.
Campaniei Prigat i s-a alăturat anul acesta Dana Rogoz, un atlet de zi cu zi în adevăratul sens al cuvântului: Dana este mamă, soţie, actriţă, designer, antreprenor şi blogger. Ambasadoarea Prigat îi susține și îi aplaudă pe cei care, la fel ca ea, reuşesc să facă faţă cursei cu obstacole zilnice şi le aminteşte că orice atlet merită din când în când pauze de relaxare.
“Sunt onorată că Prigat mă consideră un atlet de zi cu zi şi m-am alăturat acestei iniţiative. Trec prin una dintre cele mai aglomerate, dar şi cele mai frumoase perioade: joc în multe spectacole de teatru, pregătesc un rol pentru un lungmetraj, am repetiţii şi sedinţe foto aproape zilnic, mă ocup de propriul brand şi, cel mai important, încerc să petrec cât mai mult timp de calitate cu copilul meu. Dimineaţa, când sună ceasul, porneşte cronometrul şi începe cursa. Tocmai de aceea, simt nevoia unor momente de timeout, în care să ma pot pregăti pentru noile “obstacole” de pe traseu. Aceste momente sunt sursa mea de energie, punctul meu de echilibru”, spune Dana Rogoz.
Noua campanie include spot TV, outdoor, promovare prin canale de social media, comunicare in-store şi activități de PR.
Echipa PepsiCo implicată în dezvoltarea campaniei Prigat este formată din: Călin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Claudia Crişan (Brand Manager Juices, Sport Drinks & Water, PepsiCo România) şi Ana-Maria Năstase (PR Specialist, PepsiCo România).
Conceptul şi materialele campaniei au fost realizate de echipa Leo Burnett Group, formată din: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer); Dinu Gojan (Art Director); Adina Teodorescu (Group Creative Director); Victor Stroe (Planning Director); Corina Bernschutz (Brand Communication Director); Simona Zeca (Brand Communication Manager); Mihai Lucanu (Brand Communication Manager); Matei Psatta (Digital Strategy Director); Ioana Samoila (Social Media Manager); Sorin Deleanu (AV Manager); Oana Bulexa (Strategic Planner); Adina Toader (PR Specialist); Andreea Pandelea (Social Media Specialist).
De realizarea campaniei media s-a ocupat echipa OMD, formată din: Răzvan Meiroşu (Media Director) şi Cristina Filipeanu (Media Manager).
Noul design al ambalajului a fost realizat de echipa Die Kunstfabrik, formată din: Roland Kunst (Managing Director), Alex Dimonu (Account Manager), Mihai Păun (Art Director).
Campania a fost dezvoltată 100% în România, de la idee la execuţie. Spotul TV este realizat sub îndrumarea regizorului Iulian Moga, a producătorului Milanovic Vlastimir, a directorului de fotografie Mangir Stefan şi a casei de producţie Roco Media.
Prigat 0.5l, sticla pentru timeout răcoritor, face parte din gama de sucuri răcoritoare cu conținut de fruct, şi este disponibil în următoarele variante: Portocale, Piersici, Vişine şi Căpşuni-Banane.
Prigat este prezent pe piaţa din România de 23 de ani şi a fost primul brand care a introdus conceptul de băutură necarbonatată cu suc de fructe la nivel local. În prezent, Prigat activează în toate categoriile de băuturi răcoritoare necarbonatate pe bază de fructe: băuturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%. Produsele Prigat nu conţin îndulcitori artificiali sau conservanţi adăugaţi. Prigat este produs şi îmbuteliat în România de către PepsiCo România.