- Pentru ei, Burger King vine cu o ofertă de efort minim și transformă ziua de luni în LuNeah
- 60% dintre respondenți cred că atitudinea pozitivă îi va ajuta să treacă mai bine peste ziua de luni
- Marți (9%) și miercuri (5%) sunt următoarele în topul celor mai grele zile din săptămână
Ziua de luni a intrat oficial în topul celor mai grele zile de peste săptămână. Un studiu inițiat de Burger King confirmă că 73% dintre românii intervievați consideră prima zi a săptămânii cea mai dificilă, urmată de marți și miercuri cu doar 9%, respectiv 5%. Iar pentru o luni mai degrabă “neah” decât “yeah”, Burger King ia atitudine și vine cu o super ofertă valabilă doar luni: meniul “LuNeah” cu 2 burgeri Whopper la doar 15 lei.
Studiul local răspunde dilemei existente la nivel global, unde încă se dezbate între luni și marți, și explorează și cum putem trece mai bine peste o zi de luni. 60% dintre respondenți, în special cei cu vârsta între 18 și 24 ani (36%), dar și cei cu vârsta de peste 55 de ani (24%), cred că principala modalitate de a trece peste prima zi din săptămână este păstrarea atitudinii pozitive.
„Studiul ne-a cofirmat ceea ce deja simțeam cu toții: stresul dat de alarma după weekend, job, cursuri, programări, trafic, agitația din jur, etc. face ca zilele de luni să fie chiar cele grele. Așa a luat naștere conceptul de “LuNeah” la Burger King care vine cu o ofertă (de efort minim) perfectă pentru o zi de luni mai puțin grea”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager of Burger King Romania.
În studiu se mai arată că dintre cei 73% chestionați care au declarat că ziua de luni este cea mai grea zi a săptămânii, cele mai mari procente sunt în rândul celor mai tineri, sub 35 de ani. În cazul celor mai în vârstă (peste 55 ani) se înregistrează procentul cel mai scăzut – doar 66% dintre cei cu vârsta peste 55 ani consideră că lunea este cea mai grea zi din săptămână.
Concluziile au fost culese în urma studiului realizat de Reveal Marketing Research, în luna februarie 2021, în rândul a 1.002 respondenți, femei (51%) și bărbați (49%), din mediul urban, cu studii medii și superioare, cu vârste cuprinse între 18-55 de ani. Metoda de cercetare utilizată este CAWI, un chestionar standardizat aplicat online persoanelor selectate aleator, eșantionare urbană reprezentativă la nivel urban.