Agenţia independentă de relaţii publice BORŢUN•OLTEANU a împlinit un an de la înfiinţare. În decursul acestei perioade, agenţia a câştigat cinci clienţi noi (Head & Shoulders, Ambient, CampingGrill.ro, Mihaela Glăvan, Ordinul Arhitecţilor din România).
“Am lansat o agenţie de PR într-o perioadă când piaţa de comunicare era zdruncintă bine de efectele recesiunii. Nu am fost scutiţi de emoţii, chiar dacă ştiam că nu are ce să meargă prost, pentru că aveam o echipă foarte bună şi un portofoliu stabil de clienţi.“, declară Bogdan Theodor Olteanu, Managing Director BORŢUN•OLTEANU.
Numărul de angajaţi permanenţi a crescut de la 14 la 18, iar cifra de afaceri [aprox. 700.000 de EUR] a fost mai mare cu 10% decât cea propusă în business plan în momentul lansării.
„Pentru următorul an fiscal avem ca obiectiv să realizăm o cifră de afaceri puţin mai mare, dar să creştem procentul de rentabilitate. Ne-am dezvoltat foarte mult în ultimii doi ani şi este momentul să ne consolidăm poziţia câştigată în piaţă. ”, declară Bogdan Theodor Olteanu.
Agenţia de PR are în spate o experienţă de peste 10 ani, reprezentând fosta divizie de PR a Millenium Communications. BORŢUN•OLTEANU a devenit o entitate de business independentă în mai 2010, iniţiativa făcând parte din proiectul de dezvoltare a grupului de comunicare Millenium People (fost Millenium Communications).