Înscrierile continua până pe 1 iunie
70 de magazine online s-au înscris în competiția magazinelor online organizată în fiecare an de către GPeC (www.gpec.ro). Înscrierile au început în sfârșitul lunii aprilie și durează până pe 1 iunie.
”De 12 ani, criteriile de evaluare GPeC reprezintă cel mai detaliat ghid public despre cum să ai un magazin online cu șanse reale de succes. Avem 170 de criterii de notare și departajare și luăm în considerare gradul de dezvoltare al fiecărui magazin, modalitatea de interacțiune cu vizitatorii și nouatatea adusă. Practic, magazinele online înscrise în Competiția GPeC au parte de un audit complet al afacerii lor și primesc direcții clare despre ce pot îmbunătăți pentru a vinde și mai mult”, menționează Andrei Radu, Fondator GPeC.
În medie, în competiția anuală GPeC sunt înscrise peste 100 de magazine online, fie lansate de cel puțin jumătate de an, cât și proiecte eCommerce mature, ce au deja o vechime de minimum doi ani.
În cadrul competiției GPeC, peste 20 de experți în eCommerce și marketing online vor audita fiecare magazin, luând în calcul elemente importante precum: usability, design, SEO, securitate, mobile, experiența utilizatorilor în site, Social Media, aspecte juridice, e-Mail marketing până la calitatea serviciilor magazinului. La final, fiecare participant primește un raport individual și confidențial conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru toate criteriile de evaluare.
”Până acum, cele mai multe magazine înscrise în cadrul Competiției GPeC vând produse cosmetice bio și naturiste (20%), urmate de magazinele din segmentul IT&C (15%). La fel de multe magazine online au în gama de produse ofertate flori, cadouri și bijuterii. Față de anul trecut, avem cu 30% mai multe înscrieri venite de la magazinele ce vând produse pentru copii. O creștere se vede și pentru segmentul auto, 10% dintre proiectele eCommerce înscrise până acum comercializând cauciucuri, piese auto și accesorii pentru mașini”, continuă Andrei Radu.
Competiția este una dintre acțiunile propuse de GPeC pentru primăvara aceasta. GPeC Summit, evenimentul organizat pe 16-17-18 mai este cel mai important eveniment de eCommerce din Europa Centrală și de Est. Anul acesta sunt așteptați 37 de vorbitori precum Rob Siefker (Zappos), Tomi Ahonen, considerat “Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial”, sau Karl Gilis, co-fondator AGCONSULT.
Mai multe informații despre proiectele GPeC se găsesc pe www.gpec.ro.
GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier
Susținut de: Bright Agency, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, RTB House, TargetWeb
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Official Radio: Kiss FM
Limousine Service: CityLimo
Partener media principal: ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta