de TBWA/MERLIN, “Disruption – The Unfair Advantage”
Timp de 3 ore, oameni de strategie, marketing si comunicare au participat la prezentari si discutii despre ce este şi cum poate fi aplicat Disruption – conceptul strategic TBWA ce stă la baza unora dintre cele mai inovative strategii internationale in cadrul seminarului ”Disruption – The Unfair Advantage”. Ce este Disruption, cum arată, la ce duce şi cine îl poate aplica sunt doar câteva dintre întrebările la care au răspuns cei doi experţi invitaţi ai seminarului – Dr. Sven H. Becker, directorul companiei The Disruption Consultancy din cadrul TBWA\ şi Nick Baum, Vice-Preşedinte TBWA\Europe. Aceştia au prezentat atât conceptul în sine, cât şi studii de caz despre companii care au ales să folosească Disruption ca metodologie de dezvoltare de business, de la adidas şi Apple, până la branduri locale.
Nick Baum, Vice-Preşedintele TBWA\Europe: ”Timingul pentru Disruption in Romania este perfect – romanii par a intelege ca a face ce face competitorul tau, doar putin mai bine, nu este calea catre leadership. Noi ne dorim sa fim alaturi de cei care vor a invata din experienta unor parteneri TBWA ca Apple sau adidas, dar care sa fie in acelasi timp pregatiti sa gandeasca si sa decida pe cont propriu”.
Sesiunea de Q&A a dovedit interesul larg faţă de conceptul şi aplicabilitatea Disruption-ului – timp de o oră, participanţii au adresat întrebări invitaţilor, de la modalităţi concrete de implementare a conceptului până la sugestii de noi seminarii.
Georgiana Sfrija, Marketing Manager Mars vorbeşte despre seminar: “Un subiect extrem de incitant, tratat cu excelent profesionalism şi pasiune. O sesiune interesantă şi câteva lucruri practice de reţinut. Cea mai interesantă şi tentantă mi s-a părut ideea evadării din convenţionalismul categoriei.”
Eusediu Mărgăşoiu, Partener în compania de consultanţă The Network vorbeşte despre seminarul Disruption „Am venit cu mare placere la seminarul ‘Disruption’ organizat de TBWA/Merlin. De ce cu plăcere? Cred că ‘rezonez’ la prezentul continuu cu conceptul.
De asemenea cred că evenimentul este cu atât mai oportun considerând că românii sunt…’disrupţi’ de la Dumnezeu. Doar că nu o facem conştient.”
În cadrul evenimentului, reprezentanţii companiilor au putut solicita şi o oră de consultanţă de diagnosticare a propriei companii prin prisma Disruption, oferită gratuit de specialiştii din cadrul TBWA\MERLIN. Chiar înainte de terminarea seminarului, pe lista de doritori se aflau 7 companii.
Alina Sîmpetru, Managing Director TBWA\MERLIN: “I-am adus pe cei de la The Disruption Consultancy pentru prima data in Romania si sper sa creem impreuna povesti care sa stea in rand cu studii de caz despre proiecte de strategie de la Pedigree la Absolut. Disruption este un instrument extraordinar, gandit pe masura celor ce merita cu adevarat un destin extraordinar, pentru ca isi doresc succesul mai mult decat orice.”
{mosloadposition user10}