Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

7 premii şi menţiuni la CSR Awards 2016 pentru campanii implementate de Golin

Campaniile de CSR desfăşurate de Golin pentru AFI Palace Cotroceni, KFC, Lidl România, Orange România şi Transavia au obţinut 7 premii şi menţiuni la Romanian CSR Awards 2016.

„Proiectele de CSR ocupă un loc important în strategia pe termen lung a clienţilor noştri. Şi, mai mult, ne bucurăm când observăm campanii ajunse la a doua sau a treia ediție, pentru că ne confirmă angajamentul clienților cu privire la implicarea lor în comunitate. Rolul nostru în aceste proiecte de responsabilitate socială merge de la dezvoltarea de concept până la implementarea la nivel naţional a acestora, adesea complexe, cu scopul de a le face cât mai relevante și vizibile”, a declarat Monica Botez, Managing Partner Golin.   


Astfel, campania Orange „Oferta de nota 10” a ocupat locul 1 la secțiunea Cause Related Marketing. Prin acest proiect, compania a lansat clienţilor săi invitaţia de a sprijini 40 de elevi olimpici care au participat la Olimpiada Naţională de matematică în 2015, prin activarea unor opţiuni dedicate Orange PrePay. În urma proiectului, 100.000 de euro au fost donaţi elevilor pentru a continua performanţa. La aceeaşi categorie, campania KFC „Bucket de Bine” a obţinut locul 3 pentru modul în care a încurajat consumatorii să doneze 1 RON către SOS Satele Copiilor pentru fiecare bucket vândut, asigurând astfel bugetul necesar pentru familia care trăia în Casa SOS adoptată de companie.

Un alt proiect premiat de juriul CSR Awards a fost „Săptămâna Voluntariatului Orange”, care s-a clasat pe locul 3 la categoria Inovare digitală în CSR. În acest caz, campania și-a propus să reducă barierele de timp și distanță, oferind elevilor din cinci orașe din România, în premieră, experiența unui tur virtual educativ la Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.

De asemenea, proiectul „Părinţi la şcoală” al Orange România a obţinut locul 3 la secţiunea Campanii CSR în social media. Iniţiativa din 2015 a urmărit să ofere o platformă de educație digitală pentru seniori, pentru a-i ajuta să fie în pas cu noile tehnologii. Prin intermediul proiectului, participanții au putut ajunge la un nivel mediu de competențe digitale, astfel încât să poată folosi în mod curent aplicații, tablete și smartphone-uri.

La aceeaşi categorie, Transavia a fost distinsă cu o menţiune pentru campania dezvoltată de Golin „Gătesc pentru o carte”, care a pornit ca o iniţiativă de sprijinire a accesului la educaţie în zonele defavorizate. Prin intermediul acestui proiect, în mai puţin de 2 săptămâni, au fost strânse peste 600 de reţete, care au fost transformate în cărţi pentru biblioteca din satul Ponorel, Munţii Apuseni.

În ceea ce priveşte categoria Sănătate, campania Lidl România „Donează pentru cei care Salvează” a fost premiată cu o menţiune. Proiectul a avut ca scop donarea către SMURD a cinci motociclete de intervenţie urbană. În același timp, „Transformăm energia în Artă”, campanie realizată pentru AFI Palace Cotroceni, a obținut mențiune la categoria Mediu. În cadrul proiectului, deşeurile electrice și electronice colectate de la vizitatorii mall-ului au fost transformate în instalații de artă supradimensionate de către studenți de la Universitatea Națională de Arte București.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.