Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

7 premii la Romanian PR Award 2012 pentru Rogalski Grigoriu Public Relations

La 10 ani de la prima ediţie a competiţiei naţionale Romanian PR Award, Rogalski Grigoriu Public Relations rămâne una dintre cele mai premiate agenţii din competiţie, reuşind să obţină 7 premii importante: 3 trofee de aur, 3 trofee de argint şi o diplomă de excelenţă. Agenţia s-a remarcat în unele dintre cele mai disputate categorii ale competiţiei precum comunicare corporatistă, PR pentru marketing, comunicarea produselor şi serviciilor financiare sau Buget -/Creativitate +, categorii în care agenţia a reuşit constant performanţe similare şi în anii anteriori.

„Clienţii noştri ne sunt adevăraţi parteneri pentru care ne bucurăm să găsim constant idei creative, confirmate de consumatori şi de liderii de opinie. Le mulţumesc pentru că ne investesc cu încredere şi ne oferă ocazia de a schimba ceva în bine pentru viaţa de zi cu zi a românilor, cu fiecare campanie pe care o desfăşurăm împreună. Mulţumesc celei mai dedicate şi inovatoare echipe, care ştie să îşi stabilească întotdeauna reperele şi standardele. Nu în ultimul rând, felicitări şi mulţumiri PR Award pentru 10 ani de contribuţie în maturizarea industriei de relaţii publice”, a declarat Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu Public Relations.

Intrată în finală cu 11 nominalizări, agenţia a fost premiată pentru 4 campanii din domenii diferite. Nominalizat la 5 categorii, programul de comunicare „Datoria mea”, dezvoltat pentru compania de colectare de creanţe KRUK International, a adus agenţiei două dintre trofeele de aur şi un trofeu de argint, la categoriile Comunicare Corporatistă şi Comunicarea produselor şi serviciilor financiare şi, respectiv, PR pentru Marketing – Produse şi servicii noi. Într-o perioadă dificilă economic, în care datoriile românilor au explodat, „Datoria mea” este o campanie educaţională îndrăzneaţă, care vorbeşte deschis şi empatic despre soluţiile pe care le au debitorii pentru a ieşi din dificultate.

„Premiile câştigate de campania de comunicare «Datoria mea» reprezintă o confirmare a eforturilor pe care, alături de agenţia Rogalski Grigoriu Public Relations, le-am făcut pentru a schimba percepţia românilor faţă de procesul de management al creanțelor şi faţă de industrie în ansamblu. Suntem convinși că Grupul KRUK a oferit un model de colectare a creanțelor bun, bazat pe o abordare umană și cu respect față de persoanele cu datorii. Nu a fost o misiune uşoară, dar iată că o comunicare deschisă şi empatică se dovedeşte, încă o dată, a fi o carte câştigătoare. Ne aşteaptă multe provocări în continuare şi suntem bucuroşi să avem alături un partener care şi-a dovedit profesionalismul, chiar de la această primă campanie pe care am desfăşurat-o împreună”, a declarat Isabela Iacob, director general KRUK International.

Cel de-al treilea trofeu de aur a fost obţinut la categoria Buget – / Creativitate + pentru campania de strângere de fonduri WorldVision, ale cărei acţiuni creative au reuşit să impresioneze un număr mare de oameni şi să adune suficienţi bani pentru achiziţionarea unui autobuz şcolar pentru copiii din satul izolat Rebricea, care parcurgeau în fiecare zi 10 km pe jos pentru a ajunge la şcoală. Campania a obţinut şi o diplomă de excelenţă la categoria Evenimente.

Pentru al patrulea an premiată la cea mai disputată categorie din concurs, PR pentru marketing – Produse şi servicii existente, de această dată pentru campania Bergenbier “Organizaţia Bărbaţilor din România”, agenţia îşi demonstrează expertiza în dezvoltarea programelor de comunicare inovatoare pentru branduri consacrate. Plecând de la o cercetare creativă care a arătat că bărbaţii sunt pe cale de dispariţie, campania a reuşit să deschidă o amplă dezbatere despre drepturile bărbaţilor, în spiritul brandului Bergenbier.

Totodată, este al doilea an consecutiv în care agenţia obţine un premiu alături de Siemens România, promovând dezvoltarea sustenabilă a oraşelor româneşti, prin campania „Sufletul oraşului 20.20”, câştigând argintul în categoria Comunicarea produselor de mediu. Cu un an în urmă, Rogalski Grigoriu Public Relations şi Siemens câştigau trofeul de aur la categoria „Media Relations”, cu campania Victoria20.20, una dintre cele mai premiate campanii ale agenţiei.

Bucuresti, 26.10.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.