Gustul competiției, vocea care contează, comedia și acțiunea sunt ingredientele preferate de telespectatori!
Pro TV, liderul televiziunilor din România a înregistrat un nou record: 7 zile din 7, românii au ales cele mai îndrăgite emisiuni și cele mai bune filme!
Escape Plan: Testul Suprem, cel mai vizionat film difuzat pe TV în 2014, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, obținând o audiență record de 16.4 puncte de rating și o cotă de piață de 35.5% (pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani), față de Antena 1 care a înregistrat 6.2 puncte de rating și 13.4% cotă de piață cu cel mai nou show introdus în grila de toamnă – Dansează printre stele. Pe publicul național, Pro TV a avut 12.3 puncte de rating și 23.5% cotă de piață, față de Antena 1 situată pe locul 2 care a înregistrat 6.3 puncte de rating și 12.1% cotă de piață. La nivel național, Pro TV a înregistrat 12.3 puncte de rating și o cotă de piață de 23.5%, față de 6.3 puncte de rating și 12.1 cotă de piață obținute de seara dansantă difuzată de Antena 1.
Cel mai îndrăgit show culinar din România – MasterChef – a zdrobit concurența. În două zile consecutive! Ediția de luni a emisiunii a înregistrat pe publicul comercial 10.2 puncte de rating și o cotă de piață de 23.2%, față de Iadul Bucătarilor care a avut pe aceeași categorie de public 6.9 puncte de rating și 15.5% cotă de piață. De asemenea, ediția de marți s-a clasat pe primul loc, cu 12.5 puncte de rating și 28.1% cotă de piață, față de Antena 1 care a înregistrat 6.7 puncte de rating și 14.9% cotă de piață în cadrul publicului comercial.
Filmul de miercuri, O luptă personală 2 (The Marine II), a înregistrat în cadrul publicului urban 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 19.2%, față de Antena 1 care a obținut 6.4 puncte de rating și o cotă de piață de 13.2%.
Porția dublă de comedie din îndrăgitul serial Las Fierbinți a înregistrat joi 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 24.2% în cadrul publicului comercial. Antena 1 a atins pe același tronson orar 6.2 puncte de rating și o cotă de piață de 13.6%.
Mai sus, tot mai sus! Doar vocea a contat și în această săptămână! Ediția cu numărul 4 Vocea României a spulberat concurența pe toate categoriile de public. Pe segmentul comercial, Vocea României a înregistrat 14.5 puncte de rating și 31.2% cotă de piață, față de doar 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 20.0% obținute de X Factor pe același interval orar.
Filmul Pro difuzat sâmbătă seară, Terminator: Salvarea (Terminator Salvation) a câștigat duelul audiențelor cu o deghizare de top! Locul 1 a fost obținut în cadrul publicului comercial cu 9.3 puncte de rating și 21.3% cotă de piață, față de 8.7 puncte de rating și 19.8% cotă de piață înregistrate de Antena 1, clasată pe locul 2.
La nivelul întregii săptămâni 29 septembrie – 5 octombrie, în Prime Time locul 1 a fost ocupat de Pro TV. Pe publicul comercial, Pro TV și-a adjudecat poziția de lider cu 10.4 puncte de rating și o cotă de piață de 25.6%, față de Antena 1 cu 6.5 puncte de rating și 15.9% cotă de piață.
Pro TV, liderul televiziunilor din România, conduce detașat clasamentul audiențelor în fiecare zi. Spectacolul toamnei continuă la Pro TV cu cele mai bune show-uri, formate internaționale de top, umor de calitate, premiere și blockbustere, alături de o nouă producție încărcată de emoție ce va marca istoria televiziunii din România începând cu luna octombrie – Visuri la cheie.