de Saatchi & Saatchi
La ediția aniversară Cannes Lions 2013, Saatchi & Saatchi obține șapte premii pentru campania “DAYS OF HOPE”. Din totalul trofeelor câștigate, șase au fost de argint și unul de bronz.
Premiile au fost câștigate la categoriile PR Lions, Direct Lions, Promo & Activation Lions și Media Lions și astfel situează Saatchi & Saatchi în lista celor mai premiate agenții ale festivalului.
Campania „DAYS OF HOPE” care are la bază ideea creativă a Saatchi & Saatchi Berlin a fost implementată în România pentru Samusocial Romania în parteneriat cu Prima TV, a fost susținută de Saatchi & Saatchi PR și Newcast, divizie a Zenith Media România.
În cadrul campaniei, în ianuarie 2013, timp de 5 zile, 5 oameni ai străzii au prezentat vremea la Prima TV.
"Sunt foarte mândru de reușita extraordinară campaniei DAYS OF HOPE la cel mai important festival de creativitate. Mă bucur pe de o parte că o idee atât de simplă și cu un impact atât de mare a fost apreciată de juriu, și pe de altă parte că Saatchi Romania a contribuit într-un mod determinant la succesul acestei campanii, demonstrând încă o dată colaborarea foarte bună cu agențiile din rețeaua Saatchi", declară Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi.
La nivel internațional, campania a fost implementată în mai multe țări europene precum Germania, Polonia, Elveția, Rusia, Serbia. Obiectivul campaniei a fost acela de a sensibiliza opinia publică cu privire la pericolele cu care se confruntă oamenii străzii pe timp de iarnă.
Credits:
Saatchi & Saatchi: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Creative Group Head), Marius Tianu (Creative Group Head), Catalin Rulea (Creative Group Head)
Saatchi & Saatchi PR: Larisa Petrini (Managing Partner), Ramona Dumitru (Business Unit Director), Antonia Tucheac (Corporate Communications Officer).
Newcast, divizie a Zenith Media Romania: Camelia Balinca, Head of Newcast in Romania