La două săptămâni de la inaugurarea PUMA Social Store în Fabrica, spaţiul va găzdui primul eveniment din seria PUMA Inspiration Shot. Joi, pe 13 iunie, începând cu orele 20:00, Ana Maria Grigoriu + Stelian Dobrescu aka LOOT Design (graphic design), Octav Ungureanu a.k.a. Smoking Cool Cat (comics), Octavian Câmpeanu a.k.a Vian Peanu (typography), Alexandru Nimurad (fashion), Ioana Șopov (ilustrație) și Șerban Mocanu a.k.a Potop (design) vor crea propria viziune de Bucharest Skyline şi vor invita publicul doritor să li se alăture.
Evenimentul își propune să pună în context povestea spaţiului, al cărui design reinterpretează motivele tradiţionale româneşti într-un loc aflat în centrul Bucureştiului şi în acelaşi timp, la intrarea în cartierul Rahova, o zonă aflată la intersecţia unor influenţe culturale contradictorii.
Tema primului eveniment este așadar Bucharest Skyline, așa cum îl vezi tu. Artiștii profesioniști și cei amatori sunt invitați să se joace cu ilustrații, cu litere, cu comics sau cu orice alt fel de desene pe un canvas neconvențional: plasele de pânză PUMA Tote Bag Natural, transformate pentru o seară în suportul ideilor artiștilor. Sacoșa de pânză este făcută în Kenya, din bumbac 100% organic, iar participanții vor putea desena linia orizontului bucureștean fie 100% cu ideile lor, fie inspirându-se din stencil-urile create de artiștii invitați.
Publicul care li se va alătura va putea participa la experiența desenului pe pânză fără nevoia unei experiențe prealabile în domeniu, găsind la fața locului atât uneltele, cât și ajutorul pentru a putea desena.
Despre artiștii din PUMA Social Store
Ana Maria Grigoriu şi Stelian Dobrescu formează LOOT, un studio independent de graphic design și ilustrație. Bazându-se pe principiul Guts & Understanding, LOOT îsi extrage energia din obiceiurile, impresiile, viziunile şi cultura contemporană şi încearcă să păstreze o atmosferă de comitet într-un mediu deseori potrivnic aspiraţiilor măreţe.
Octav Ungureanu vine din lumea benzilor desenate, e redactor și storyboard artist la revista "Harap Alb continuă", singura revista profesionistă de benzi desenate din România, e coordonatorul revistei Comics, unde a publicat peste 70 de autori și anul acesta pregătește cea de-a doua ediție București ComicsFest. În puținul timp liber el desenează pentru blogul său de comics smokingcoolcat.blogspot.com, dar cel mai mult îi place să deseneze oamenii de pe străzile Bucureștiului sau de la metrou, pregătind chiar un album cu toate aceste personaje. Octav a ales să deseneze comics pentru că îi place să facă oamenii să zâmbească.
Alexandru Nimurad este un tânăr designer din București, care a studiat atât arhitectura, cât și fashion designul. Educația sa atinge însă și graphic designul și ilustrația, având numeroase colaborări cu agenții de publicitate, artiști și designeri din România. Ilustrațiile sale au fost expuse la MoMA Bucharest în 2010 și în cadrul Avanpremiere Fashion Fest 2011.
Ioana Șopov este ilustrator și graphic designer freelance. Prin al doilea an de Ion Mincu s-a încurcat cu ilustratia, cu care a avut mai mult decât o simplă aventură. Experimentează mult în desen şi caută inspiraţia în tot ceea ce vede şi citeste, având o înclinaţie pentru amazoane şi animalele lor de companie.
Vian Peanu este absolvent de Jurnalism, dar a ales să se exprime creativ mai mult vizual decât în cuvinte. Totuşi, tot cu litere şi cuvinte petrece mare parte din timp, când nu este Art Director-ul de la job. Face typography, graphic design şi ilustratie şi de vreun an a înfiinţat cu nişte tovarăşi The Type Collective – modul prin care ei vor sa promoveze designul de literă în România. Mai pictează și mai face din când în când și câte-o jucărie urbană.
Șerban Mocanu a.k.a POTOP are 23 de ani și face Art Direction la Saatchi & Saatchi, dar și freelance în afara jobului: design, ilustrație, fotografie și multe altele. Curios din fire și pasionat de pop culture și folclor, a explorat câte puțin din toate în proiectele sale.
Despre PUMA Social Store din Fabrica
PUMA Social Store din Fabrica este primul magazin dedicat în întregime produselor de lifestyle, în cadrul Fabrica Urban Resort, pe strada 11 iunie, nr. 50. Spațiul este unul multifuncţional şi modular, fiind caracterizat de mai multe direcţii: local, eco, retro, electro, versatil, interactiv.
Conceptul designului interior se bazează pe reinterpretarea motivului tradiţional românesc. Pânza vine să sugereze spaţiul, gridul devine structură, ochiul devine pixel, iar pixelul e cubul, prezent la tot pasul în magazin.
Partenerii media ai evenimentului sunt: 220.ro, HipMag, Igloo, Zeppelin, Tataia, Metropotam, 24-FUN, Mixtopia și SUB25.