Lansarea Top Social Brands, clasamentul celor mai influente branduri în social media aflat la a X-a ediţie, se va lansa in data de 5 iunie în cadrul conferinței cu același nume. Conferința reuneşte speakeri din top influenceri şi specialişti în comunicare care ne vor povesti despre deciziile dificile și curajoase pe care brand-urile le iau în strategia lor social media.
Anul acesta organizatorii conferinței au lansat o provocare în blogosferă și au pus față în față veteranii cu noua generație de influenceri. Astfel, Chinezu, Victor Kapra și Radu Băzăvan o să stea față în față cu Selly, Tequila și Cuza. Ce tabără o să iasă câștigătoare aflăm pe 5 iunie la Mezanin, Palatul Universul.
“Social media ne guverneaza viața în fiecare moment al zilei, iar brand-urile investesc resurse multiple pentru a face parte din aceste clipe ale noastre petrecute online. Conferința din 5 iunie își propune să fie atât o sursă de inspirație pentru profesioniștii din domeniu cât și o încununare a strategiilor social media executate de branduri în ultimul an,” spune Marta Ușurelu, Managing Partner Biz Agency.
Studiul Top Social Brands prezintă brandurile cu prezenţă în social media, care au avut cele mai bune campanii şi cel mai coerent mix de comunicare. Topul este rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul 30 aprilie 2017 – 30 aprilie 2018.
Anul trecut primele 3 locuri din Top erau ocupate de Samsung, Coca-Cola si Avon.
Top Social Brands 2018 rezultă în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri în două clasamente preliminare: topul ZeList (apariții și viewership*) – (35%) și topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra peisajului social media din România (65%). În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media.