IMAGE PR lansează o nouă ediţie a programului său de internship şi deschide 6 poziţii pentru tineri entuziaşti care îşi doresc să descopere şi să fie implicaţi în activitatea unei agenţii de relaţii publice. Internshipul se va desfăşura în perioada mai – iunie 2015.
,,Am organizat până acum mai bine de 15 ediţii de internship, ne-au trecut pragul zeci de studenţi interesaţi să afle cum arată ziua unui specialist în relaţii publice şi, de fiecare dată, încercăm să le oferim o experienţă reală de învăţare şi înţelegere a domeniului.
Internii noştri devin, timp de două săptămâni, parte din echipa agenţiei cu acces la resursele acesteia, pentru că suntem de părere că doar aşa pot realiza cât este de complexă activitatea într-o agenţie. Ei lucrează îndeaproape cu unul dintre consultanţii noştri, sunt implicaţi în toate etapele realizării unui proiect, sunt îndrumaţi la fiecare pas şi primesc un feedback la finalul perioadei, având astfel parte de o experienţa completă”, a declarat Alexandru Păiuş, Senior Partner IMAGE PR.
Procesul de recrutare de anul acesta porneşte de la necesitatea de a identifica acele elemente care se află ,,inside the box” pentru un specialist în comunicare şi care reprezintă primul pas, şi cel mai important, pe drumul spre ideile ,,outside the box”.
Mecanismul de recrutare, disponibil pe siteul agenţiei, constă într-o ,,vânătoare” online de indicii care începe pe pagina de Facebook IMAGE PR şi care va testa atenţia la detalii a participanţilor şi creativitatea acestora. Pasul final este un interviu cu reprezentanţii agenţiei.
Internshipul se adresează studenţilor sau absolvenţilor facultăţilor de profil, precum şi tuturor celor care doresc să descopere ce presupune o carieră în domeniul comunicării şi al relaţiilor publice.