6 din cele 8 companii ale grupului Leo Burnett au fost premiate pentru eficiența campaniilor la ediția din anul acesta a Galei Effie. Leo Burnett, Starcom Media Vest Broup, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas și The Geeks au plecat acasă cu 9 trofee.
Campaniile “Back to school” pentru Pilot Frixion din cadrul categoriei Non-food products și “Doncafe Coffee Taster” pentru Doncafe din cadrul categoriei Media Efficiency le-au adus celor de la The Geeks 2 premii Bronze Effie, în timp ce 23 Communication Ideas au plecat acasă cu un Bronze Effie pentru campania “A beer in a thousand” pentru Ciuc Premium în cadrul categoriei Alcoholic beverages – beers & wines.
Tot în cadrul categoriei Non Food Products, Wash & Go și campania “Green up your stores” au adus agenției Leo Burnett un Silver Effie, în timp ce Always Platinum și campania “Your new feminine accessory” au adus un Bronze Effie.
Tot la această ediție a Premiilor Effie, agenția Leo Burnett a plecat acasă cu un al doilea trofeu în cadrul categoriei Alcoholic beverages – beers & wines, de aceasta dată un Bronze Effie, acordat campaniei „Bergenbier Unfiltered”. Campania Doncafe Rich Taste a fost premiată atât în cadrul categoriei Non-alcoholic beverages, cât și în cadrul categoriei speciale Renaissance. Leo Burnett împreună cu iLeo și The Practice au primit Bronze Effie pentru campania „Health as it should be” realizată pentru Medas.
Ștefan Iordache, COO al grupului Leo Burnett, declară despre importanța premiilor câștigate la ediția din 2012 a Galei Effie România: “Oricât de creativă ar fi o campanie, dacă ea nu este și eficientă, dacă nu aduce rezultate pentru client, atunci nu este o campanie bună. Ne bucurăm să dovedim încă o dată că în grupul Leo Burnett facem campanii care ajută în mod real business-ul clienților noștri. Ne bucurăm să arătăm că această aplecare spre rezultate există nu doar la una dintre agenții, ci la toate companiile din grupul nostru. Mulțumim clienților noștri pentru încrederea acordată, mulțumesc colegilor pentru entuziasmul și pasiunea cu care au dovedit că pot crea povești de succes.”
Costin Radu, Managing Director The Geeks: “Mă bucură foarte mult că The Geeks se află printre puținele agenții orientate spre digital care câștigă premii în cadrul Effie. 2 cazuri înscrise, 2 premii sunt pentru noi o confirmare a efortului comun client-agenție si ne dorim să arătăm în continuare că ideile bune în comunicare nu sunt digitale sau mai puțin digitale, ci sunt ideile care care aduc rezultate.”