Peste 1500 participanți provenind din 100 licee din 13 orașe din România petrec o vară plină de pasiune alături de 57 traineri internaționali în cea de-a 12-a ediție a programului național de dezvoltare personală GROW, dezvoltat de Școala de Valori în parteneriat cu AIESEC România.
A 12-a ediție a proiectului GROW se derulează în 13 orașe din țară și reprezintă un program de dezvoltare pe termen lung pentru tineri prin intermediul educației non-formale ce are drept scop creșterea calității educației în România. Programul de 6 săptămâni derulat de Școala de Valori și AIESESC implică eforturile educaționale a 57 traineri internaționale ce vin din țări exotice precum: India, Egipt, Hong Kong, Argentina, Columbia, Franța , Estonia, Ucraina, Pakistan, China, Portugalia, Liban și Armenia.
Programul GROW promovează conceptul de Practice, Learn, Step Up, fiind singurul program inovativ de educație non-formală din România construit pe un curriculum de 4 ani, cu scopul de a oferi tinerilor, pe toată perioada liceului, un conținut educațional complementar activității lor școlare.
“Unul din lucrurile importante pe care le livrează programul GROW este că folosește un curriculum adaptat pentru fiecare an de liceu, astfel încât cursurile pe care tinerii le parcurg să fie adecvate nevoilor și nivelului lor de înțelegere. Continuăm să susținem GROW, un program educațional, pe care-l considerăm un instrument practic oferit tinerilor și care îi ajută să își aleagă un traseu profesional în concordanță cu potențialul și abilităților lor.
BRD se implică activ și în alte numeroase programe de dezvoltare adresate studenților și, nu de puține ori, printre participanții la proiectele noastre s-au numărat absolvenți ai „GROW” . De fiecare data aceștia ne-au transmis feedback-ul lor pozitiv despre programul care le-a dat mai multă încredere în ei și i-a ajutat în a se organiza. Este interesant de remarcat și gradul de promovabilitate în proporție de aproape 100% a examenului de maturitate de către liceeni participanți în acest proiect.
Toate acestea sunt doar câteva dintre argumentele pentru care susținem GROW 1.1 si 1.2 și în 2014. Încurajăm toți liceeni să se înscrie în acest proiect și să își descopere viitorul profesional împreună cu Școala de Valori și AIESEC.” declară Adela Jansen, Directorul Executiv Resurse Umane din cadrul BRD Groupe Societe General.
Sesiunile de pregătire pentru elevii ce urmează ca în septembrie să intre în clasa a XI-a și a XII-a se vor desfășura în perioada 24 iunie – 6 august 2014 sub forma a 11-15 ateliere de lucru interactive susținute în limba engleză de către studenții internaționali, într-un mediu tineresc, dominat de multiculturalitate și diversitate.
Cei peste 1500 participanți la GROW vor fi motivați să își dezvolte abilitățile personale, manageriale și încrederea în sine, precum și să se orienteze în carieră, GROW punându-le la dispoziție cunoștințele și metodele furnizate de specialiștii ce au dezvoltat conținutul atelierelor de educație non-formală ce vor fi susținute în cadrul programului și care au fost special construite de un grup de specialiști în formare profesională și training având în vedere specificul adolescenților români.
Programul național GROW a dezvoltat liceeni în fiecare ediție, aceștia remarcând impactul adus de proiect. “Pot să spun că experienţa mea în GROW m-a maturizat semnificativ. Distracţia oferită de jocurile din cadrul cursurilor este ceva foarte serios şi ajută mult la formarea personalităţii şi la conturarea opţiunilor de studiu, pe viitor. GROW înseamnă pentru mine distracţie şi învăţare activă şi cred că dacă aşa ar arăta şi orele de curs din licee, elevii ar fi mult mai câştigaţi. Acest proiect m-a ajutat să mă dezvolt, să ştiu cum să mă comport cu persoanele de care nu le cunosc şi cum să mă organizez.” ne spune Dragoș, participant din ediția de primăvară 2014, din Brașov.
Proiectul se bucură de sprijinul Ministerului Educației Naționale, Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor, Biroului de Informare al Parlamentului European în România, BRD-Groupe Société Générale, WNS, Cetelem, Zentiva și Ipsos Research România.
Partener media: Kiss Fm.
Mai multe detalii despre proiectul care dezvoltă generații de tineri, poți afla și de pe www.growedu.ro!